Bergensdamer!

EndeligNr2iMagen

Forelsket i forumet
Hei!

Jeg driver som forhandler for sjarmtrollparty - som er homepartys der en kan kjøpe flotte treleker, spill, bøker, bamser og spa-produkter til barn, kvinner og menn [:D] Alle produktene er fair-trade produkter (håndlaget i Thailand), de er miljøvennlige og økologiske.

Er det noen i Bergensområdet som vil ha et party? Som vertinne for sjarmtrollparty får du kjøpe valgfrie produkter til halv pris, du får en flott takkegave og er med i trekningen av fine premier. Det eneste du trenger å gjøre er å invitere noen venninner, naboer, kollegaer osv. hjem til deg en kveld også kommer jeg og viser frem alle de flotte produktene som gjestene dine (og du [;)]) kan bestille hvis dere vil [:)]

Her er en smakebit av kolleksjonen til sjarmtrollparty, se mer på sjarmtrollparty.no

Brannbil                                                                     Sjørøverskip

Lekeplass                                                                  Stabletrio

Marihønestylter                    Kose"klut"                                                 Sengepynt

SPAprodukter

Kor langt e du villig te å reise? Eg bur i austevoll, blir da for langt?

ORIGINAL: Mamma til Theo

JEG vil gjerne!! Men har ingen venninner som har småbarn[&o]
Men hvis noen fra Bergen vil være med så arrangerer jeg gjerne[:D] Bor MIDT i sentrum!
Lissyjane? Noen?

Det trenger ikke bare venninner med barn en inviterer - også kollegaer, jentene fra barselsgruppen, søsken med barn? eller andre familiemedlemmer? De fleste kjenner noen med barn som kanskje skal få en bursdagsgave en gang? eller en kan bare ha en SPA-aften med venninner, sjarmtrollparty har mange flotte økologiske spa-produkter, både til baby, mor og far [;)]

dyre leker?  gi noen eks på priser da?[:)]

ORIGINAL: ¤Kanonica¤

dyre leker?  gi noen eks på priser da?[:)]

hvis du går inn på sjarmtrollparty.no og trykker på "våre produkter" så får du opp prisen på alle produktene. Jeg synes ikke de er dyre, du får det du betaler for - det er utrolig god kvalitet på alle lekene. Tror de koster omtrent det samme som de trelekene du får kjøpt i butikker. Som vertinne for sjarmtrollparty får du kjøpt valgfrie produkter til halv pris, så for vertinnene blir det jo mye billigere [;)]

ORIGINAL: Lissyjane

Men hvis noen fra Bergen vil være med så arrangerer jeg gjerne[:D] Bor MIDT i sentrum!
Lissyjane? Noen?

Jeg kommer[:D]

flott! da kan dere bli enige om en dato og ringe et par venninner, naboer, kollegaer osv.  så har vi nok til et party [:D][:)]

ORIGINAL: Marie og lillegutt

Lissyjane? Noen?

Jeg kommer[:D]

flott! da kan dere bli enige om en dato og ringe et par venninner, naboer, kollegaer osv.  så har vi nok til et party [:D][:)]

Ja men med forbehold om at jeg ikke jobber og at noen kan sitte barnevakt[:)]

Jeg og er med [:D]

Back
Topp