Bergensdamer

ms_tills

Flørter med forumet
Ser at Trondheim og andre byer har laget en egen tråd og planlegger treff. Er det stemning for det her i Bergen? Jeg er relativt nyinnflyttet til byen så jeg synes det hadde vært koselig om det er stemning for det.

❤️Desembergull 2014❤️ ❤️Lykkelita 2012 ❤️

Jeg er med! Alltid koselig å treffe nye bekjentskaper, og så er det hyggelig om vi vet hvem de andre er når vi kansje sees i gangene på Haukeland :)

Skal vi prøve å avtale en dato? Så kan eventuelle nykommere slenge seg på? Jeg er ledig på sen ettermiddag/kveldstid nesten hver dag, så jeg er veldig fleksibel. Er det noen som har noen preferanser for dag? Er vel lettest å bare møtes i sentrum? Hvis vi ikke alle tilfeldigvis hører til samme bydel :p Fyllingsdalen her...

Ja det kan vi. For min del er det best på kveldstid, bor i Fana men sentrum er ok d. Sette en dato om noen uker så flest mulig har mulighet til å slenge seg på???

Da tar jeg initiativ og foreslår f.eks tirsdag 19 sept? Er over en måned til, så forhåpentligvis er det ingen som er opptatte enda. Noen som har forslag til møtested?

Da tar jeg initiativ og foreslår f.eks tirsdag 19 sept? Er over en måned til, så forhåpentligvis er det ingen som er opptatte enda. Noen som har forslag til møtested?
19.september er foresten en fredag , eller har du her ment 9.september som er en tirsdag ? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

19.september er foresten en fredag , eller har du her ment 9.september som er en tirsdag ? :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Mente vel faktisk 16. september :) Vet ikke hvor 9-tallet kom fra, er vel ammetåka som setter inn tidlig :p Funker dette fortsatt for folk? Var mest ment som et forslag...

Hei. Beklager sent svar. Har begynt i ny jobb så har vært lite tid til å være her inne i det siste. Tirsdag 16.09 tror jeg passer greit på kveldstid for meg. Forslag til tid og sted?

Nå nærmer det seg tid for treff. Hva tid passer best for folk? Jeg kan fint være i byen til kl 16.30, men kanskje senere er bedre for dere som er foreldre fra før? Hva tid passer for dere? Jeg tenker at vi skal sette oss på en koselig kafe...kanskje noen av dere vet om en som er litt rolig, med god kaffe?

Hei! Jeg er også relativt ny i Bergen og venter förste barnet. Jeg tykker det höres veldig koseligt ut å treffes. :) Jeg kan den 16.09, men har ikke noen forslag på hvor vi skal treffes.

Da slår jeg til igjen, og foreslår rett og slett Cafe Aura i Marken. Den har bare åpent fram til kl 20, så tenkte at vi kunne møtes rundt kl 18? Passer det for folk?

Ser ut som jeg ikke kan 16 likevel:/ skal på personalmøte, men er gjerne med neste gang;):)

Får en liten en i julegave <3 termin 03.desember:)

Hvor mangen er det som har mulighet den 16.09 klokken 18 då?? Jeg kan :)

Back
Topp