bergensdamer

mamma 05. og 09

Forelsket i forumet
vist dere vil komme til meg så kan eg denne uken ellers
så kan eg ikkje før den 21.feb er opptatt på formiddagen i neste uke.

er det godt utstyrt med buss? eg har ikke lappen[8D]

ORIGINAL: Oktobermamma89

Du sitter jo bare på med meg, tulla[:D]

ORIGINAL: *Hønemamma*

ORIGINAL: Oktobermamma89

Du sitter jo bare på med meg, tulla[:D]

det kan eg og :P

Jeg kan kanskje onsdag eller torsdag denne uka, men har det travelt pga barnevelsignelse i helga. Kan alle de andre dagene;-)
Stemte ikke, siden jeg bare kunne velge en dag!

Eg kan alle dager utenom tirsdag og torsdag[:)]

Mamma 05. og 09 klarer ikke logge seg på i kveld, men hun spør hvilken dag vi skal satse på? Og om vi skal ta det hos henne eller i byn? 

ser jo ut som det kun er onsdag denne uken som er aktuell??

for meg så passer det kanskje best i byen siden jeg ikke aaaner hvordan jeg kommer meg til kleppestø. må ha veiforklaring og buss osv... dere får høre med de andre hva de sier :)

Samme for meg egentlig[:D]

Eg kan desverre ikke om det blir onsdag eller torsdag.. hehe 

ORIGINAL: Storetroll

for meg så passer det kanskje best i byen siden jeg ikke aaaner hvordan jeg kommer meg til kleppestø. må ha veiforklaring og buss osv... dere får høre med de andre hva de sier :)
har du bilstol, kan jeg plukke dere opp på veien!

Jeg synes det ser ut som om mandag 21 passer bra for mange! Synes det er så koselig å ha det hjemme hos noen jeg, så kan vi heller ha det i byen neste gang!

21.skal vi på hs. Men dere må jo bare ha treff selvom, så hiver vi oss med neste gang!!

ORIGINAL: IngiManathingi

ORIGINAL: Storetroll

har du bilstol, kan jeg plukke dere opp på veien!

åh, ja skulle ønske jeg kunne vært med, men vi skal opp til nordnorge og ha dåp den helgen, så tror ikke vi er kommet tilbake til mandag den 21. det var dumt...... men vi blir med neste gang da:)

ORIGINAL: toffen

21.skal vi på hs. Men dere må jo bare ha treff selvom, så hiver vi oss med neste gang!!

Men dere må jo være med denne gangen!

Back
Topp