Bergensdamer!

Guldehinn

Glad i forumet
Eller iallefall dere som er hjemme i permisjon/sykemelding/ulønnet perm/mangel på barnehage! Snakket litt med Melina om kanskje vi skulle tatt en Tupperwarelunsj en dag til uken? Interesse? Ta med ungen(e) hvis du har lyst, eller bare kom i din ensomhet! Vi kan ta det hos meg, eller hvis noen ikke er mobile kan vi gjerne være hos andre! Har folk lyst?

Ingen? Blir en litt stusslig lunsj med bare meg og Melia, da! Mandag eller tirsdag, hjemme hos meg? Noen? Ingen?

Jeg vil, jeg vil, jeg vil!!!![:)] Må jo sjekke ut skilsa dine og tupperware er jo gøy!...[8D]
Er det sånn at du vil at jeg kanskje skal invitere andre med også??Kjenner marsdamer i åsane som ikker er hyperaktive her inne! [:D]

Edit: Kan ikke på tirdag!

Er mandag aktuelt? Inviter med deg alle du kjenner, du! Her blir det mammaer og babyer og mat og tupperware om enannen! :) Jeg inviterer også noen som ikke er her inne :)

Mandag skal gå fint! [:)] Hører litt rundt om noen vil bli med jeg da [;)] 

Mandag blir det da. Jeg har sagt fra til Melina. Elleve/halv tolv-tiden tenker jeg passer bra, vel? Så har jeg kaffe og rundstykker! :) Og man er selvsagt velkommen selv om man ikke har barn med seg. Men det blir jo ekstra koselig med de små borte i lekehjørnet vårt!

Jeg skal på jobb den dagen men er ferdig kl 13.15 trur jeg.. er det for sent å komme da? evt kl 14.00 slik at jeg kan hente lukas i barnehagen først[;)]

I'm in!

Lommeboka mi sier nei takk denne gangen, har veldig lyst men må høre på sjefen [;)]

Tihi [:)] Jeg kan love at alle som kommer skal få en liten Tupperwarebestikkelsesgave [;)] Og så kan de andre bare ha det så godt! Haha! Melina kommer også, forresten. Hun får ikke logget på BV på telefonen sin og ba meg si fra om det!

Jeg skubber litt i denne, jeg [:)]

Da er jeg online igjen!

Gleder meg til mandag [:)]

ORIGINAL: Delirious

I'm in!

Busse sammen?

skubber litt for deg[:D]

men jeg er desverre bankorott (9000 i ekstrautgifter i januar[&o]) så jeg kommer ikke...

Back
Topp