bergensdamer

back to basic

Forumet er livet
VIP
hvem av dere er det som ikke er på ferie no??

og nåe skl vi eventuelt samles til et lite treff??

jeg er ikke på ferie [:)] Har studiestart nå på mandag så neste uke blir vanskelig, men etter det er jeg alltid med[:)]

Jeg har ikke ferie[:)][:)]
Men har barnepark start+ jobb alle dagene i neste uke så den uken passer ikke så bra for meg heller...

Jeg begynner på skolen på mandag, men passer stort sett alle kvelder.

Har ferie og e hjemme, men til uken blir d liten tid. Slutten av uken drar vi på tur med CF foreningen.
Etter d begynner hverdagen igjen for meg så må bare se når d passer... Har ikke jobbet på 10 uker da så vet ikke helt hvordan formen blir...
men e gjerne med på treff etter hvert [:)]

Hva med onsdag neste uke? [:)] (Bare et forslag)
Når og hvor evnt? [:)]

Foreløbig kan jeg onsdag, men har satt meg opp på vakt den dagen så hvis jeg får den må jeg nesten ta den...
Vet ikke hvor i bergen dere bor, men jeg er jo veldig glad i lagunen Men det er jo litt kjedelig hvis noen bor helt på andre siden av byn..

Oki, hva med torsdag? [:)]

Hvor spiller egentlig ingen rolle for meg, bor midt i byn så kommer meg dit jeg skal [:)]

Jeg kan sikkert hvis det er ettermiddag/kveld =)

spiller liten rolle for meg og i grunnen, då jeg mest sans har tidligvakter fram til og med onsdagen..
bor då 15min-20min gå avstand fra selve sentrum...
tjoho 5 eller 6 er bussen er gode å ha må jeg si..

ORIGINAL: mokkenikke88

Foreløbig kan jeg onsdag, men har satt meg opp på vakt den dagen så hvis jeg får den må jeg nesten ta den...
Vet ikke hvor i bergen dere bor, men jeg er jo veldig glad i lagunen Men det er jo litt kjedelig hvis noen bor helt på andre siden av byn..

*snøft* mokkenikke tror no du har en viss peil på hvor meg og gubben bor... hehehhe...

ORIGINAL: turteldue

spiller liten rolle for meg og i grunnen, då jeg mest sans har tidligvakter fram til og med onsdagen..
bor då 15min-20min gå avstand fra selve sentrum...
tjoho 5 eller 6 er bussen er gode å ha må jeg si..

Æh.. Hvor bor du? Jeg bor på d.plass og sverger også til 6 bussen:)

Jeg tar og 6-bussen :P

ORIGINAL: sjøhest

Jeg tar og 6-bussen :P

Jøss:P hører du også til hs i solheimsviken?

oki..
kor mange bor på danmarksplass?
og hører til helsestasjonen i solheimsviken??

shaise..

ORIGINAL: turteldue

oki..
kor mange bor på danmarksplass?
og hører til helsestasjonen i solheimsviken??

shaise..

Me:)

Passer for meg hele neste uke=) Jeg bor på Os, men er raskt med buss til både sentrum og lagunen=)
Blir koselig å treffe dere=)

Back
Topp