*** Bergens Treff nr 1.***

ORIGINAL: ~AnnHelen~

hvordan er det på zupperia da...  i forhold til barn!!!  på augustin har de jo eget rom for småbarn...  har vært der på treff noen ganger med barselgruppen, og det er veldig greit...  men hvem har barn med, og hvor gammel er de....  om det bare er min som er en vilter 20mnd gutt, så kan han være hjemme med pappaen... 

klem fra Ann Helen

du må jo ha han me deg[:D]
samme for meg kor vi går altså, are vi får skygge så tobias ikke får solen på seg[:D]blir jo ikke mange barnevognene heller da, for vi e jo ikke så mange[:)]

ORIGINAL: [miss]

Jenter, kan være at eg må avlyse[8|] har ei hektisk veke bak meg når den helga kommer..[&o]

Kjøretimer, teori, langkjøring og 70-årsdag.. Ja. Men dersom eg er up to it, så vil eg så klart prøve å få tatt meg en tur[:D] Men kjenner på meg at eg blir så innihampen sliten for fort tida..[8|] lite gøy, for eg prøver liksom å tyne meg mer og mer etterkvart.. Men får jo igjen for det dagene "derpå"...[&o][:-]

åååååååååååååååå det var dumt[:(] men håper at du kommer alikevel eg[:D]

tar på å være gravid[:D]

ORIGINAL: Dunn

En godnyhet! Vi er nok hjemme igjen... [:D] Trodde at det var en onsdag jeg... (Lover ingenting da...)

Om vi er inne eller ute er det samme for oss. Men Eirik er jo blitt så stor at det går greit å være ute om det er greit vær. Ellers er Augustin fin for barnevogner. (Der vi alltid har treff på desember forumet)

håpe håpe håpe[:D]

ORIGINAL: VilSåGjerne

Ja, skal prøve så godt eg kan! Hehe[:D] men om eg ikkje får tatt meg en tur den helga, så SKAL eg få det til neste gong![;)]

Hehe, ja, tar på, har vore i så og sei topp-form ellers, men no i da sista har trøttheten tatt veldig overhånd altså..[8|] Kunne sove heile dagen trur eg.. Hehe. Men ville ikkje bytta da for noko! Snart er eg jo i mål og, berre 7 veker igjen så har eg forhåpentligvis skatten min hos meg(oss)[:D][:D]

men skal vi si at vi møtes ved den blå stein eller noe og så finne ut kor vi skal gå eller??????

eller ka gjør vi????

peppes går jo an å gå på og[:D]det e så koselig der[:D]

ORIGINAL: [miss]

Ja, skal prøve så godt eg kan! Hehe[:D] men om eg ikkje får tatt meg en tur den helga, så SKAL eg få det til neste gong![;)]

Hehe, ja, tar på, har vore i så og sei topp-form ellers, men no i da sista har trøttheten tatt veldig overhånd altså..[8|] Kunne sove heile dagen trur eg.. Hehe. Men ville ikkje bytta da for noko! Snart er eg jo i mål og, berre 7 veker igjen så har eg forhåpentligvis skatten min hos meg(oss)[:D][:D]

bytte det vekk nei, e du galen[:D][:D] du skal være trøtt no vett du og skal sove når du vil[:D]

7 uker igjen ja, tiden har gått så fort me deg syntes eg[:D]

skal vi si den blå stein kl 12????

ja det kan vi så finner vi på noe der siden vi ikke e så mange[:D]

tenk då, BARE EN UKE IGJEN,gleder meg så masse eg[:D]

ORIGINAL: Ivara

skal vi si den blå stein kl 12????

ja det kan vi så finner vi på noe der siden vi ikke e så mange[:D]

tenk då, BARE EN UKE IGJEN,gleder meg så masse eg[:D]

Hvor er denne blå stein henne da? [:)]

ååååh! Gleder meg!

vet du kor hotell norge ligger??? ligger rett på plassen der. en stor blå stein[:D]

nei no e d ikke mange dagene igjen wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii[:D]

IVARAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA??????????????????????????[:D]

Kl 12[:D] eg e så klar at det går nesten ikke an[:D]

Utrolig trøtt og sliten for tiden sikkert fordi ferien nærmer seg med storm skritt.. Og ikke får jeg sove før langt på natt heller.... [:'(][:'(]
Tror jeg må melde avbud imorgen sånn at eg komme meg igjennom de to siste dagene på jobb..
Men gleder meg til neste Bergens-treff.... Då er jeg med.....

ORIGINAL: mklu83

Utrolig trøtt og sliten for tiden sikkert fordi ferien nærmer seg med storm skritt.. Og ikke får jeg sove før langt på natt heller.... [:'(][:'(]
Tror jeg må melde avbud imorgen sånn at eg komme meg igjennom de to siste dagene på jobb..
Men gleder meg til neste Bergens-treff.... Då er jeg med.....

helt sikker????? bare en liten tur,det hadde vært så kjekt[:)]

men det blir nytt treff i august en gang,det må vi bare få til[:D]

ORIGINAL: Ivara

kjipt vær vi fikk da... og så nydelig som det var i går...[>:]

Typisk [>:]

Men vi skal nok få det koselig allikevel! [:)] Ikke lenge igjen nå jenter!

INGEN DÅRLIG VÆR, BARE DÅRLIGE KLÆR[8D][:D]

så lenge vi er i lag og koser oss så spiller ikke været noen ting[:D]

LA REGNET ØSE NED,LA DET REGNE STRIE STRØMMER...........................[:D][:D][:D][:D]

Back
Topp