Bergens-treff for oss gravide!

Pijah

Forumet er livet
Bergens-treff for GRAVIDE!

Vi må jo prøve å utvide nettverket vårt nå som vi er gravide, hadde vært kos med treff for bare gravide. [:)]

Ta en rolig lunsj et sted kanskje, eller en kafe-tur en ettermiddag!

Har lagt inn slik at vi kan gjøre flere valg, velg det som passer dere best, så ser vi hvilken dag som får størst oppslutning.

Juli og septemer er også innviet i denne.. [:)] Håper det er OK for alle..

Jeg legger den ut på treff-forumet også, så kan alle de som er gravide og har lyst bli med.. Syns ikke oppslutningen har vært kjeeeempestor nemlig.. Hehe..

Må bare dytte denne litt jeg.. [:)]

kan ikke dagtid resten av mars, jobber hver dag tidlig, og i april er det vel mest sein vakter.. hmmm skal ikke være enkelt dette.. Men skal se hva jeg får til [:D]

Hvis dere har forslag til andre datoer eller tider, er det bare å komme med de! [:D]

Hm, uke 18, er vi i mai da? Hehe..

Jeg legger det til! [:D]

dyyyytt...

Det har jeg lurt litt på og.. Jeg vet da at vi er flere enn det antallet som har stemt, men kanskje ingen vil være med oss?? [8|]

Vi får bare dytte opp og minne på..

Hva har vi tenkt å finne på? Ut å spise? Treffes hos en? Kafe? Tur?

Enig der.. en soldag helst!

Aner ikke hva vi skal finne på, men en kafetur eller noe hadde jo vært kos?

Men jeg må jo innrømme at det må bli etter påske for min del, for jeg må til østlandet på torsdag.. Blir der til over påske..

hvis det er benker å sitte på der, så kan jeg bli med på det.. Jeg sliter litt med å krølle beina oppunder meg om dagen.. [:D][:)]

Ellers har vi jo noen alternativer til kafeer vel? Hehe.. Vi bør jo ha et alternativ HVIS bergens-været skal slå til igjen..

ORIGINAL: ventejente

ORIGINAL: Pijah

hvis det er benker å sitte på der, så kan jeg bli med på det.. Jeg sliter litt med å krølle beina oppunder meg om dagen.. [:D][:)]

Ellers har vi jo noen alternativer til kafeer vel? Hehe.. Vi bør jo ha et alternativ HVIS bergens-været skal slå til igjen..

Det har du rett i.. [:D] Vågen Fetevare?

Er ikke så godt kjent at jeg helt vet hva som ligger hvor, og hvor det er OK å spise litt og sånn, men det kan vi jo finne ut av seinere??  [:D]

Er ikke Vågen Fetevare litt liten? Hva med den kaffe baren forsiden av Soho?

Hva med resturanten på Xibition? Der har jo de uteservering også vis det er fint vær.. og gooood mat og god plass.

Må bli etter påske? Men vi må finne en dato og skrive opp hvem som kommer og hvormange vi blir. Kjedelig vis man bare sitter og venter så kaaanskje det kommer en eller to.. 

ORIGINAL: ventejente

Ka me å bare sette en dato, også bare gjør vi det! Kan fort bli mye snakk.. Føler eg skal på blind date.. haha![:D]

Jeg også.. vet ikke om jeg tørr å si det til samboer engang. Hahaha...

Jeg reiser 7mai så må bli før det. Vi setter opp 4dato alternativer (med kort mellomrom) også får vi velge?

Me fiks.. MÅ det være helg?

Jeg også.. hmm.. hva med en Mandag, onsdag, lørdag og søndag. Litt spredt?

Jeg er med på Era ja! Der har de god biff-wok! hihi!

Hva med enten 14 april eller 5 mai?

Jeg stemmer ikke for å ta det på dagtid i ukedagene, for da er jeg på jobb! Og jeg SKAL være med! [:D][:D][:D]

Jeg stemmer da for 5 mai på dagtid! i ett-tiden eller noe??

Back
Topp