Bergens jenter

Guttemamma_

Forelsket i forumet
Hadde dere treff i dag??
Hadde ikke mulighet for å komme, huset fullt av unger og fotballkamper...
Veldig lyst å bli m neste gang, kjekt å kunne bli kjent med flere som skal ha barn rundt samme tiden[:D]
Passer egentlig best på dagtid her, så om noen er med tidligere på dagen neste gang er d supert[;)]

spørs hvilken dag det er. Kunne ikke jeg heller pga sykdom

Passer best for meg og på dagtid...Og da aller helst mandag eller onsdag..[:D]
Da er begge ungene i bhg..[:)]

Egentlig samme for meg hvilken dag på dagtid, så den dagen det passer best for flest mulig[;)]

Heisann [:)].
Ja vi hadde et lite treff i dag! Utrolig kjekt [:)]. Er jo alltid vanskelig å finne tider hvor mange kan, men vi får bare stelle i gang flere treff utover høsten [:)]. Jeg er glatt med igjen, på dagtid også stort sett. [:)]

Ja det var veldig koselig [:)] Jeg kan stort sett hver dag om det er seint eller tidlig[:)]

ORIGINAL: Lenore1983

Ja det var veldig koselig [:)] Jeg kan stort sett hver dag om det er seint eller tidlig[:)]

Hei og takk for sist [:D] Hihi!

ORIGINAL: Stina S

ORIGINAL: Lenore1983

Hei og takk for sist [:D] Hihi!

He he, takk for sist ja[:)]

har veldig lyst til å være med jeg også, men har vært litt kort varsel [&o] har litt vanskelig for å komme meg rundt omkring og må planlegge mye.

ORIGINAL: spiris

har veldig lyst til å være med jeg også, men har vært litt kort varsel [&o] har litt vanskelig for å komme meg rundt omkring og må planlegge mye.

Ja, tenkte det at jeg gjerne foreslo en litt tidlig dato... Får gi litt bedre tid til neste gang [:)]

Back
Topp