Bergens Jenter - klar for treff?

Novemberskatten

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Nå er straks sommeren over og de fleste har sikkert vært på ferie :-)
For min del begynner hverdagen igjen på mandag men jeg er sykemeldt så jeg har null niks nada ting å gjøre :-) Så jeg lurer på om det er noen som har tid og lyst å treffes en dag? :-)

Jeg er på ferie neste uke, og satser på full jobb når jeg er tilbake fra ferie, men er gjerne med om det skjer noe utenom arbeidstid etter ferien :)

Jeg er på ferie neste uke, og satser på full jobb når jeg er tilbake fra ferie, men er gjerne med om det skjer noe utenom arbeidstid etter ferien :)

For min del trenger det ikke være på dagtid så lenge det går opp i opp med mannen sin arbeidstid sånn at han evt kan hente de tre barna våres :-)

Jeg er på ferie ut neste uke og er også med dersom det er på ettermiddag etter det siden det er tilbake i jobb på dagtid etter ferien ;)

Jeg er på ferie ut neste uke og er også med dersom det er på ettermiddag etter det siden det er tilbake i jobb på dagtid etter ferien ;)

Hadde vært veldig kjekt å funnet på noe på en ettermiddag/kveld :-)

Passer det for dere med treff 3 eller 4 september?

Jeg kan være med på formiddagen begge dager, men mannen jobber så jeg må også ha med 7åringen, hvis ikke mormoren eller tanten vil låne ham noen timer ;-)

Vet dere hva dag vi går for? :) Og hva vi evt skal? Skal vi spise eller?

Skal vi si lørdag formiddag klokken 12? Kan kanskje møtes på det bakeriet på xhibition, med inngang fra Olav Kyrres gate, der kan de som vil ta noe mat, evt. bare noe å drikke? Om ikke noen andre har gode forslag :)

Skal vi si lørdag formiddag klokken 12? Kan kanskje møtes på det bakeriet på xhibition, med inngang fra Olav Kyrres gate, der kan de som vil ta noe mat, evt. bare noe å drikke? Om ikke noen andre har gode forslag :)

Høres bra ut kl 12 :-) Du tenker på bakeriet solbrød du, på exhibition. Min erfaring der er at det er umulig å få sitteplass på lørdag, masse folk.
Hva med Egon da? Større mulighet for plass hvertfall:-)

Høres bra ut kl 12 :) Du tenker på bakeriet solbrød du, på exhibition. Min erfaring der er at det er umulig å få sitteplass på lørdag, masse folk.
Hva med Egon da? Større mulighet for plass hvertfall:)
Helt ok for meg, man må ikke spise der? tenker du den ved torgallmenningen eller bryggen? Om flere vil bli med send meg gjerne en PM, så kan vi utveksle telefonnummer :)

Jeg må dessverre melde pass denne gangen, har pådratt meg en forkjølelse så det blir en etterlengtet "hjemme-hele-dagen-dag" i morgen! :-/

Helt ok for meg, man må ikke spise der? tenker du den ved torgallmenningen eller bryggen? Om flere vil bli med send meg gjerne en PM, så kan vi utveksle telefonnummer :)

Det er ikke spise plikt der så det går bra ann å kjøpe bare en brus tenker jeg :-) Sender deg pm etterpå med tlf nr :-)

Back
Topp