Bergens høner

Cathrine76

Forumet er livet
blir litt for langt vekke for oss når vi ikke har bil....men har veldig lyst[:)]

ORIGINAL: Nancys mama

blir litt for langt vekke for oss når vi ikke har bil....men har veldig lyst[:)]

Så kjedelig då, er veldig kjekt[:)] litt kjedelig å ta bussen tenker eg[;)]

så kjekt da, hvor ofte er det treff der? jeg kan ikke i morgen for jeg skal innom en jobb jeg skal søke på[:'(]

ORIGINAL: Cathrine76

ikke for at det er kjedeliog å ta bussen, men det tar en hel dag å ta bussen fra oss til dit. må ta 2 busser og det blir 4 busser tilsammen.....fra byen til oss tar det 1/2 time....[:-]

ORIGINAL: Thothamon

så kjekt da, hvor ofte er det treff der? jeg kan ikke i morgen for jeg skal innom en jobb jeg skal søke på[:'(]

Er ikkje noe fast- bare til å si at du vil så kommer vi[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Cathrine76

ikke for at det er kjedeliog å ta bussen, men det tar en hel dag å ta bussen fra oss til dit. må ta 2 busser og det blir 4 busser tilsammen.....fra byen til oss tar det 1/2 time....[:-]

Eg liker ikkje å ta buss-iallefall ikkje med vogn, hadde blitt dritstresset bare ved tanken[;)] Er såååå glad eg har bil

Back
Topp