Bergens gjengen

silke

Gift med forumet
Fikk en kjempe ide!

Hva med å møtes til lunsj nå yil uken?

Det var så hyggeli på julebord[:D]

Ps dette er en åpen invit, også til dere som ikke kunne bli med før jul[;)]

Yes yes, jeg er med. Hørtes kjempe kjekt ut [:D][:D][:D][:D][:(]

Er du enda gravid?!?

jeg kunne tenkt meg og truffet dere bergensjenter her innpå,men jeg klarer jo ikke å gå noe særlig.[:@][:@][:@] føles som jeg er 100 år[&o]

hold snella på deg [:'(][:'(][:'(][:'(]

Ja, var faktisk ute å kjørte på hompite vei i går, men ingen ting[:(]

Vel får smøre med med den tollmodigheten jeg ikke har[&:]

Ja, det vil jeg[:D]

Hvilken dag tenkte du på da?

Hehehehhe[:D] Sorry da, vet hvordan det er på slutten jah.. Uansett, lykke til med både fødsel og bergenstreff[:)]

Takk th/na.
Helt pyton. Bare venting og venting[:o][:o]

Men det hadde vert kjempe fint å truffes igjenn. Hva med onsdag kl 14 på Van Fu? Det ligger i Rosenkrants gaten. En nydelig kinesisk resturang. En slik en som endrer alle fordommer for kinesiske spisesteder. [:)][:)]

Da er iallefall Cissi med, og jeg kan sikkert hente deg Lenemor[:D] Du må jo luftes du og[;)][;)]

Hva med dere andre jenter da? Blir dere med?

Hei! Jeg er med!! Trenger å komme meg ut!! Var det den kinarestauranten du fortalte om på julebordet Silke?

Jepp det var det. Kjempe fin....

Jeg er allerede begynt å glede meg jeg. Dere er jo så hyggelige[:D] at dette blir kos.

Hvordan er det med deg Lenemor skal jeg hente deg?

Passer det forresten på onsdag?

ORIGINAL: silke

Takk th/na.
Helt pyton. Bare venting og venting[:o][:o]

Men det hadde vert kjempe fint å truffes igjenn. Hva med onsdag kl 14 på Van Fu? Det ligger i Rosenkrants gaten. En nydelig kinesisk resturang. En slik en som endrer alle fordommer for kinesiske spisesteder. [:)][:)]

Da er iallefall Cissi med, og jeg kan sikkert hente deg Lenemor[:D] Du må jo luftes du og[;)][;)]

Hva med dere andre jenter da? Blir dere med?

Jeg har ikke peiling hvor den restauranten ligger....Meg og gatenavn er jeg ikke god på....hehe[8D]

Er på Stord, jeg nå.. nyter tiden sammen med veslegutten min - får Svigermor på besøk på Onsdag, så det passer dårlig for meg å komme til by'n da - men seinere i vår, kansje?

*skriver i ammetåke - dere får overse stavefeil og ordfeil og sånn*

Du går fra fisketorget mot fløyen, resturangen ligg i samme gata som exodys og cafe aroma, (første tverrgate etter kjøttbørsen) Du følger gata innover og på høyre side finner du et skilt som sier Van Fu. Da er du der[;)][;)][;)]

Ok?

Det er fine priser der, mener du får lunsj og drikke til under 100kr[:D]

Jippi vi blir jo en hel liten gjeng. Barn er hjertelig velkommen der. Har selv ofte med Marco og Ove[:D][:D]

Vi vil savne deg Fiorelina.[:(] Gleder meg til å få høre alt om fødsel og barne stell, når kommer du til bergen igjenn?

ORIGINAL: silke

Du går fra fisketorget mot fløyen, resturangen ligg i samme gata som exodys og cafe aroma, (første tverrgate etter kjøttbørsen) Du følger gata innover og på høyre side finner du et skilt som sier Van Fu. Da er du der[;)][;)][;)]

Ok?

Ok! Rundt der med Peppes pizza da...
Er det ikke et parkerings hus der i nærheten?
Finner det sikkert....
Jeg har med meg minste mann..[:)]

Kommer kansje ikke til Bergen så ofte mer - mannen min har fått jobb hos Aker Kværner[;)][:D]

Så nå flytter vi nok til Stord - [:D]

men skal jo besøke familie og sånn i Bergen, da.. og håper på å treffe dere alle igjen[;)]

hmmm vet ikke helt om du får flytte til stord[8|] Har ikke fått inn noen søknader[:D] Har du skrevet om fødselen? Er så spendt[X(][X(][X(]

Ja det er p-hus rett over gata[;)]

Oki, da vet jeg hvor det er[;)]

Gleder meg[:D]

Nå gleder jeg meg virkeli til i morgen[;)] og til vi sees igjen. Spennende å hilse på dere igjenn.

Back
Topp