chaland
Elsker forumet
Jeg gikk på Arna gymnas og spilte håndball i BjørnarBor i Arna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk på Arna gymnas og spilte håndball i BjørnarBor i Arna
EnigVi må få til et treff etter hvert da!
Hei. Jeg prøvde å ta initiativ, men valgte nok feil dag (14.02) Er ikke så god på å lage avstemning, men noen må gjerne lage en! Jeg er med på treff. Sikkert enklest å bli kjent før baby'ene kommerTror det var noen skulle lage en avstemning på hva dag som passet best for folk, men så skjedde det aldri. Kanskje noen kan lage en sånn avstemning? Sikker best å ha det en helg nå snart, før folk begynner å føde
Jeg vet ikke hvordan man lager avstemning. Kanskje første helgen i mars kunne vært noe? Det er jo før folk begynner å føde forhåpentligvis, men også lengenok unna til at man ikke har lagd planer ennåHei. Jeg prøvde å ta initiativ, men valgte nok feil dag (14.02) Er ikke så god på å lage avstemning, men noen må gjerne lage en! Jeg er med på treff. Sikkert enklest å bli kjent før baby'ene kommer
Hei folkens.
Er det noen av dere som vet om man får aleine rom om man føder på storken?
Sist fødte jeg på føden og måtte da ligge på 4mannsrom etterpå. Noe jeg helst ikke vil en gang til
Storken var under oppussing sist jeg fødte for 7.5år siden så da fødte eg på føden.og da fikk jeg ingen familie rom/aleine rom. måtte dele rom med 4 andre. Så denne gang kunne eg tenkt meg rom uten andre mødre.og er ett pluss om mannen kan være der og. Men bare eg slipper å dele. Fikk dårlig opplevelse sist. Så lurte på om de har forskjellige rom i forhold til hvilken avd man føder påTenker du på familierom? Jeg fikk det sist, fødte ikke på storken da. De er vel reservert til førstegangsfødene, og man får så lenge det er et ledig. Var veldig heldig sist og fødte før damen som var på rommet ved siden av og jeg fikk da ha familierommet
Storken var under oppussing sist jeg fødte for 7.5år siden så da fødte eg på føden.og da fikk jeg ingen familie rom/aleine rom. måtte dele rom med 4 andre. Så denne gang kunne eg tenkt meg rom uten andre mødre.og er ett pluss om mannen kan være der og. Men bare eg slipper å dele. Fikk dårlig opplevelse sist. Så lurte på om de har forskjellige rom i forhold til hvilken avd man føder på