Bergen?

Escuro

Forumet er livet
Noen fra Bergen her? Jeg trenger noen bekjentskaper :) Kjenner igrunnen ingen som får barn samtidig som meg.

jeg er fra bergen[:D] 

Nice, da er jeg ikke helt lost her :) Deg vet jeg forresten hvem er, Tessa, du har vært på fest med meg :)

Vet dere hva dere skal få?

what??? hvem er du da? jeg vet ikke hva jeg får nei, men gleder meg til å finne det ut[:D]

eller hvilken fest? ble ganske nysgjerrig her[;)] hehehe

Er fra Os, rett utenfor Bergen [:)]

Tessa, på fest i mars. Jeg, forloveden min og samboeren din har hatt samme arbeidsplass :) Så var på fest hos forloveden min. Jeg husker bare at du ikke drakk da, så først trodde jeg at du var gravid allerede da, da jeg så ultralydbildene på fb'en til K, men så skjønte jeg at dere var kommet like langt som oss.

åja...dere som skrev det "det var derfor therese ikke drakk" på kristian sin fb? hmmm, så kjekt da[:D] han sa at det var et par på den festen som hadde termin i februar...

Yess, det var nok jeg som dro en litt forhastet konklusjon der ja :D Når ksakt har dere termin? 13. februar?

menstermin er 8 februar, men når vi var på UL for en stund siden sa de 13 februar så vi bare følger den så har vi litt å gå på [;)] 

jeg er visst friends med marius jeg på facen ;) hehe...husker den festen og jeg drakk faktis, men ikke mye...[8D]  

Ikke direkte Bergen, men sånn litt utenfor [:D]

Kanskje vi skulle fått til et treff en gang?
Det gjorde vi i den tidligere gruppen eg hørte til her på bv, det var kjempe koselig! Møttes faktisk flere ganger [:)]

vi skal visst ha et møte 5 september[:D] det er en post på forumet.... bare skriv der eller send pm til ritamor om at du vil være med slik at bord bestillingen blir korrekt[;)]

Jeg må nesten se an det treffet. Er på bursdagen min, så kommer an på om Marius har planer for dagen eller ei [;)] Men hadde vært kult å være med.

det blir nok sikkert flere treff an jeg tenke meg [:)]

Er treffet kun for februarklubben, eller for alle Bergensfolka på BV?

tror det bare er februar ladysene[:)] men er ritamor som arrangerer det tror jeg så kan jo bare sende hun en pm

Back
Topp