Bergen!

ORIGINAL: Julie*Lucas

ORIGINAL: Dunn

Hva sier dere til et nytt treff neste uke? Hadde vært kjempekos å gjentatt suksessen[:D][:D]

Jeg er med [:)]

håper dere andre også er med, var veldig kjekt sist!

kunne jeg tenkt meg[:)] men har en litt travel uke. skal jobbe litt og tannlegen og helsestasjon. så må se om det passer[;)]

dette hørtes jo kjekt ut, kanskje jeg skal slenge meg på[:)]

ORIGINAL: * supermeg*

Ja, så kjekt[:D][:D]

Skal vi si fredag? Hvem kan da?

kan kanskje. det er planleggingsdag i bhg. så skal sjekke i overskuddsbanken om jeg orker bytur med begge alene[;)]

ORIGINAL: iThief

kan kanskje. det er planleggingsdag i bhg. så skal sjekke i overskuddsbanken om jeg orker bytur med begge alene[;)]

Hehe, skjønner. Hadde uansett vært veldig kjekt å sett deg igjen[:)]

jeg også kom på det er planleggingsdag i bhg, vet ikke heeeelt om jeg orker å dra med store trollet på kafe hehe...

Hva med torsdag heller? Siden det virker som alle har planleggingsdag på fredag

Hei :)

Hvor gamle er dere fra Bergen her da ? er selv nett fylt 19, og har en liten jente på 3mnd.. kjenner ingen med søte små, men kunne godt tenkt å komme meg ut litt [:D]

ORIGINAL: oktober08

Hei :)

Hvor gamle er dere fra Bergen her da ? er selv nett fylt 19, og har en liten jente på 3mnd.. kjenner ingen med søte små, men kunne godt tenkt å komme meg ut litt [:D]

Jeg er 22, hadde vært kjempekjekt om du ble med på treff!!

Ja hadde jo vært kjekt [:D] 

men no har dere jo truffet hverandre fra før ? [8D] hehe... blir litt ny i gjengen eg da..[8|] hehe...

ORIGINAL: oktober08

Ja hadde jo vært kjekt [:D] 

men no har dere jo truffet hverandre fra før ? [8D] hehe... blir litt ny i gjengen eg da..[8|] hehe...

er noen jeg ikke har truffet før og.... er 25. har ei jente på 2,5 og en gutt på 9 mnd[:)]

jeg også kom på det er planleggingsdag i bhg, vet ikke heeeelt om jeg orker å dra med store trollet på kafe hehe...

kanskje de store trollene våre kan leke litt sammen da[;)] er litt skeptisk jeg og. hun pleier å ta en dupp på formiddagen, så kan hende hun blir litt svingstang[8D]

ORIGINAL: iThief

kanskje de store trollene våre kan leke litt sammen da[;)] er litt skeptisk jeg og. hun pleier å ta en dupp på formiddagen, så kan hende hun blir litt svingstang[8D]

tror heller jeg blir med neste gang[8D] Hun er igrunn veldig snill, men er det en dag der vi skal trasse er det bare ikke noe kjekt[;)]

Hvis dere skal treffes på førstkommende fredag kan jeg og henge meg med med mitt troll på 2,5 år. Planleggingsdag[:D]

Jeg kan begge dagene jeg, hadde vært moro å fått til et treff[:)]

ORIGINAL: ~Mamá Mariposa~

Hvis dere skal treffes på førstkommende fredag kan jeg og henge meg med med mitt troll på 2,5 år. Planleggingsdag[:D]

sweet[:D] det hadde vært kjekt for trollet mitt[;)]

Jeg har også lydt å være med. [:)] har en på snart 3 måneder

ORIGINAL: Lillezilje

Jeg har også lydt å være med. [:)] har en på snart 3 måneder

Så koselig[:)] Jo flere, jo bedre!!

tror ikke eg kan fredag pga vi har ikke bil for øyeblikket,og det er så klomsete med buss her [:@] 
Menne neste treff vil eg gjeeerne være med [:D][:)]

Blir det treff på fredag? Noen som blir med?[:D]

Back
Topp