Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jasendte akkurat melding til Synnøve og nevnte at babykino hadde vært kjekt! Og kanskje en kaffe etterpå?
![]()
Det hadde vært koselig![]()
En mann ved navn Ove går på mandag!Så bra du laget tråd LydiaRun
Hiv deg med oss på babykino og kafe
Noe gøy eller spennende som går nå da mon tro?
En mann ved navn Ove går på mandag!har hørt mye bra om den!
Hva handler den om da? Eg er med på det mesteEn mann ved navn Ove går på mandag!har hørt mye bra om den!
I Oslo brukte vi å ta med vognbagen inn, understellet stod ute i gangen utenfor kinosalen.Kossen funker de babykino greiene da, tar du med vognen inn i kinoen eller babysete eller bare baby?
Kanskje dumt spørsmål![]()
Kul vogn! Men ser den ja. Kan sikkert bare ta med vognposen. Man betale for to seter mener jeg, så da kan du jo bare legge babyen i setet ved siden av deg?Ææh tar da heller sete tror eg, blir litt tungt å bære in vognbagen på denna: Vis vedlegget 154712
Kan kanskje bruke den vognen som svigers har hjemme hos seg da
Takk, har arvet denKul vogn! Men ser den ja. Kan sikkert bare ta med vognposen. Man betale for to seter mener jeg, så da kan du jo bare legge babyen i setet ved siden av deg?
Nei, det er det ikke. Mulig bittelitt høyere pris enn vanlig, husker ikke helt, men ikke dobbelpris..Takk, har arvet den![]()
Er det dobbel betaling da?
Det er en svensk film, basert på ei bok om en gammel mann som heter Ove. Han er liksom den sure naboen alle haterHva handler den om da? Eg er med på det meste![]()
Høres bra ut, har dere bestemt noe dag?Det er en svensk film, basert på ei bok om en gammel mann som heter Ove. Han er liksom den sure naboen alle haterer visst veldig morsom!
Kossen funker de babykino greiene da, tar du med vognen inn i kinoen eller babysete eller bare baby?
Kanskje dumt spørsmål![]()
Blir vel mandag 11/1Høres bra ut, har dere bestemt noe dag?![]()
Såg det nå jaBlir vel mandag 11/1nå på mandag altså! Tror bare den går 1 dag..