Bergen

LilleE <3

Gift med forumet
Novemberlykke 2015
Det må da være flere her fra Bergen og rundt der (er selv på Sotra).
Ser andre holder på å planlegge treff og fikk litt lyst eg og :P er det noe interesse for? :D

Ja :) sendte akkurat melding til Synnøve og nevnte at babykino hadde vært kjekt! Og kanskje en kaffe etterpå?:)

Det hadde vært koselig :)

Kossen funker de babykino greiene da, tar du med vognen inn i kinoen eller babysete eller bare baby?
Kanskje dumt spørsmål :P

Kossen funker de babykino greiene da, tar du med vognen inn i kinoen eller babysete eller bare baby?
Kanskje dumt spørsmål :P
I Oslo brukte vi å ta med vognbagen inn, understellet stod ute i gangen utenfor kinosalen.

I Oslo brukte vi å ta med vognbagen inn, understellet stod ute i gangen utenfor kinosalen.
Ææh tar da heller sete tror eg, blir litt tungt å bære in vognbagen på denna: ImageUploadedByBV Forum1452118810.039259.jpg

Kan kanskje bruke den vognen som svigers har hjemme hos seg da

Ææh tar da heller sete tror eg, blir litt tungt å bære in vognbagen på denna: Vis vedlegget 154712

Kan kanskje bruke den vognen som svigers har hjemme hos seg da
Kul vogn! Men ser den ja. Kan sikkert bare ta med vognposen. Man betale for to seter mener jeg, så da kan du jo bare legge babyen i setet ved siden av deg?

Kul vogn! Men ser den ja. Kan sikkert bare ta med vognposen. Man betale for to seter mener jeg, så da kan du jo bare legge babyen i setet ved siden av deg?
Takk, har arvet den :)
Er det dobbel betaling da?

Det er en svensk film, basert på ei bok om en gammel mann som heter Ove. Han er liksom den sure naboen alle hater :p er visst veldig morsom!
Høres bra ut, har dere bestemt noe dag? :)

Back
Topp