Sense Forelsket i forumet 22 Apr 2007 #1 Er det noen her inne som har termin i slutten av mai mnd?? Som bor i Bergen?? Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med noen [:)]
Er det noen her inne som har termin i slutten av mai mnd?? Som bor i Bergen?? Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med noen [:)]
Tove_84 Gift med forumet 22 Apr 2007 #4 Hehe, nei det er helt sant[:)] Ikke godt å si når de kommer igrunn
L lillia25 Betatt av forumet 22 Apr 2007 #5 eg er i Bergen:) Har termin 20 mai. Så akkurat 4 uker til i dag[:)]
B Bennie Glad i forumet 22 Apr 2007 #6 Bor i bergen jeg også for tiden!![:)] Har termin samme dag som Tove!![:)][:)]
adina* Betatt av forumet 22 Apr 2007 #7 ORIGINAL: Sense Er det noen her inne som har termin i slutten av mai mnd?? Som bor i Bergen?? Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med noen [:)] holder til i bergen jeg også[:)]
ORIGINAL: Sense Er det noen her inne som har termin i slutten av mai mnd?? Som bor i Bergen?? Hadde vært hyggelig å komme i kontakt med noen [:)] holder til i bergen jeg også[:)]
L Lene83 Flørter med forumet 22 Apr 2007 #8 Jeg bor på Askøy, så er like ved... Har noen vert på omvisning på Føden? Har ikke, men føler atj eg burde...
Jeg bor på Askøy, så er like ved... Har noen vert på omvisning på Føden? Har ikke, men føler atj eg burde...
Jadda26 Elsker forumet 23 Apr 2007 #9 jeg er ifra bergen og[:D] har termin 5mai.. vet det ikke er i slutten av mai, men som du sier...man vet aldri når man skal føde
jeg er ifra bergen og[:D] har termin 5mai.. vet det ikke er i slutten av mai, men som du sier...man vet aldri når man skal føde