Bergen og omegn

Stina S

Glad i forumet
Kanskje vært en slik tråd oppe før, men jeg lurer litt... Er vi mange fra Bergen og områdene rundt her? Noen som kunne tenke seg å være med på et treff? [:)].

Hei.

Jeg bor på Askøy med min kjære samboer.

Er gjerne med på treff så lenge man kan ta det etter jobb.

Bor i sentrum :)

Sentrum på meg også [:)]. For meg passer ettermiddagstreff veldig bra også, da jeg ofte har forelesning på dagen. [:)]

Jeg blir gjerne med på et treff[:D]

Jeg er fra bergen!

Nå begynner det å ta seg litt opp her [:)]. Så ut som om vi var fryktelig få fra Bergen+ en stund...

Eg bor på Askøy, og er gjerne med på treff [:)]

No er eg litt frekke, men me er fleire jenter frå Bergen på februar 2010[:)][:)] Og me kunne gjere hatt treff ilag?? Så blir me enda litt fleire jenter som vagge rundt ilag? [:D][:D]

Dere kan bare seie nei, eg forstår det altso og blir ikkje sur, me er ikkje januarjenter [:)]

Askøy her og [:D]

Laksevåg her så eg e gjerne me på et treff[:D]

ORIGINAL: Svartengel

No er eg litt frekke, men me er fleire jenter frå Bergen på februar 2010[:)][:)] Og me kunne gjere hatt treff ilag?? Så blir me enda litt fleire jenter som vagge rundt ilag? [:D][:D]

Dere kan bare seie nei, eg forstår det altso og blir ikkje sur, me er ikkje januarjenter [:)]

Jeg har ikke noe i mot det [:)]. Jeg syns det bare er kjekt med mange jeg!

jeg er fra bergen[:)]

quote:

No er eg litt frekke, men me er fleire jenter frå Bergen på februar 2010 Og me kunne gjere hatt treff ilag?? Så blir me enda litt fleire jenter som vagge rundt ilag? 

Dere kan bare seie nei, eg forstår det altso og blir ikkje sur, me er ikkje januarjenter

Jeg har ikke noe i mot det . Jeg syns det bare er kjekt med mange jeg!

Jo flere jo bedre!!

mange fra Askøy her også ser jeg. Gøy!!

Da hiver jeg ut et forslag om dag [:)]; Hva med torsdag 24.09? Eller bør vi ta uken etter hvis torsdag er litt for kort varsel?

Tidspunkt? Ettermiddag? Fem-seks-tiden? Sikkert en del som jobber på dag [:)]

Jeg foreslår Zupperia... der har de sofaer vi kan sitte i, eller store bord hvis vi blir mange mener jeg! [:)]

ORIGINAL: Stina S

Da hiver jeg ut et forslag om dag [:)]; Hva med torsdag 24.09? Eller bør vi ta uken etter hvis torsdag er litt for kort varsel?

Tidspunkt? Ettermiddag? Fem-seks-tiden? Sikkert en del som jobber på dag [:)]

Jeg foreslår Zupperia... der har de sofaer vi kan sitte i, eller store bord hvis vi blir mange mener jeg! [:)]

Dette passer fint for meg ihvertfall [:)]

Da hiver jeg ut et forslag om dag ; Hva med torsdag 24.09? Eller bør vi ta uken etter hvis torsdag er litt for kort varsel?

Tidspunkt? Ettermiddag? Fem-seks-tiden? Sikkert en del som jobber på dag

Jeg foreslår Zupperia... der har de sofaer vi kan sitte i, eller store bord hvis vi blir mange mener jeg!

Da får jeg bli med neste treff.... Får ikke "barnevakt" til hunden, min kjære er vekke med jobben hele uken...[&:]

ORIGINAL: Stina S

Jeg har ikke noe i mot det [:)]. Jeg syns det bare er kjekt med mange jeg!

Vil gjerne vere med dykk, babyene våre blir jo like gamle nesten[:)][:)]

Back
Topp