Bergen og omegn

Her står det jo at de har på Lagunen! Lurer på hvor de har gjemt de. Jeg var innom to ganger på lørdag uten å finne :laughing002 Takk for tips! Får eventuelt spørre de ansatte neste gang.
Jeg har kjøpt alt jeg har av gravidklær på hm på lagunen❤️ det var ikke spesifikt merket, men kan forklare ca hvor det henger!
Hvis du kommer inn fra siden som ligger vendt mot resten av senteret (ikke Egon og parkeringsplassen), så går du igjennom til du finner undertøy på venstre side, da er det en del mammaklær på høyre side forskjellige jeans osv, forskjellige bukser, topper og kjoler✨

Var innom H&M på Horisont i Åsane her om dagen og skulle kikke litt på utvalger. Mener virkelig at de har hatt mammaklær der tidligere, men jeg fant det ikke lenger
Eg har no handla gravid klær der. Er der med undertøyet.

Jeg har kjøpt alt jeg har av gravidklær på hm på lagunen❤️ det var ikke spesifikt merket, men kan forklare ca hvor det henger!
Hvis du kommer inn fra siden som ligger vendt mot resten av senteret (ikke Egon og parkeringsplassen), så går du igjennom til du finner undertøy på venstre side, da er det en del mammaklær på høyre side forskjellige jeans osv, forskjellige bukser, topper og kjoler✨
Tuuuusen takk for beskrivelse❤️ i dag fant jeg det - og de hadde jo masse. Fikk tak i de buksene jeg hadde tenkt + litt ekstra:D Jeg må ha vært helt fjern sist gang jeg var der som ikke fant noe:laughing002

Back
Topp