Bergen og omegn

Sprudledamo

Betatt av forumet
Heisann folkens.
Skal vi lage ein egen gruppe. Så lager vi til på Facebook etterhvert. Kjekt å ha treff og diverse seinere. Greit å ha folk i nærheten :happy:

Ja synes det er så kjekt, plutselig har du ei venninne for livet ❤️

Jeg er gjerne med :happy:

Er vi en liten gjeng da!

Syntes det hadde vært skikkelig koselig! Jeg kjenner ingen i Bergen som venter barn eller som har fått og har ingen barn fra før, så føler meg veldig «alene»! Har svangerskapspenger, så blir liksom gående i min egne lille boble hele dageno_O Så jeg er veldig med på en Facebook-gruppe ellernoe sånt!

Syntes det hadde vært skikkelig koselig! Jeg kjenner ingen i Bergen som venter barn eller som har fått og har ingen barn fra før, så føler meg veldig «alene»! Har svangerskapspenger, så blir liksom gående i min egne lille boble hele dageno_O Så jeg er veldig med på en Facebook-gruppe ellernoe sånt!
Da er det iallefall veldig godt at vi har muligheten.

Hei alle i Bergen! Magen vokser og buksene mine krymper, jeg er derfor på jakt etter svart og blå gravidjeans. Noen som vet hvilke fysiske butikker jeg kan finne dette i? Helst spesifikk butikk, ikke bare kjede. Jeg trålet lagunen i går uten suksess. Vil helst kjøpe i butikk sånn at jeg får prøvd de først pga en kropp som vanligvis ikke passer jeans så godt:laughing002

Hm pleier å ha. Men sjekk på nettet hvilke butikk som eventuelt har de inne.

Mor og meg kong Oscar gate kan muligens ha. Men de har nettbutikk så du kan sjekke der.

Hei alle i Bergen! Magen vokser og buksene mine krymper, jeg er derfor på jakt etter svart og blå gravidjeans. Noen som vet hvilke fysiske butikker jeg kan finne dette i? Helst spesifikk butikk, ikke bare kjede. Jeg trålet lagunen i går uten suksess. Vil helst kjøpe i butikk sånn at jeg får prøvd de først pga en kropp som vanligvis ikke passer jeans så godt:laughing002
Var innom H&M på Horisont i Åsane her om dagen og skulle kikke litt på utvalger. Mener virkelig at de har hatt mammaklær der tidligere, men jeg fant det ikke lenger

Hvis du bruker HM appen, så kan du sjekke tilgjengeligheten i de forskjellige butikkene. Legger ved to skjermbilder av hvordan du kan finne det :happy:

Screenshot_20230206_090400_H&M.jpgScreenshot_20230206_090353_H&M.png

Back
Topp