Bergans-jakke

Froya88

Forumet er livet
Noen som vet hvilken jakke som er den "originale" Bergans-jakka? [8|][:)] Altså,den som er skikkelig god og varm! (Husker ikke navnet...)

Kikker på bergans.no,men herlighet,er jo drøssevis å velge i... [8D][8|]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Ehm.., den orginale? [8|]

Det ble kanskje litt feil å si... [8|][8D] Menneh... Den som "alle" har [8D]

Tror den jeg har bestilt meg heter Down Lady Sauda jacket.. ER den det gikk mest av sa han i butikken iallefall.

ORIGINAL: veni_vidi_vici

Mange av jakkene er jo skall jakker (som de de bruker i 71gr nord) ellers er det jo dunjakker da.

Kanskje de jeg tenker på,ja... [8D] Men skjønner ikke helt forskjell på dem... [8D][:D]

ORIGINAL: veni_vidi_vici

ORIGINAL: LittleT

Okeeey! Hmm.. Sugler litt på denne,jeg!

Den var kjempe stilig. og har jo de samme egenskapene som den over. Så skal du bruke den som vinterjakke må du ha noe litt tykkere under. Jeg har en bergans eller norrøna fleec jakke under min og tar av fleescen så den henger inni jakka når jeg ikke har den på meg.

Aha! Da er jeg med... Skjønner ikke alle disse beskrivelsene av jakkene [8D] Denne er kjempekul!! Men skjønner jo nå at jeg ikke kan ha en slik ettersom jeg er på jakt etter vinterjakke. Har Bergans Ulljakke,og er knallfornøyd! Men den holder ikke mål når det blåser ute,så trenger ei "skikkelig ei"! [:)]
Er det skall-jakka det? [8|] Eller er dun-jakkene de varmeste,tro? [8|]

Dun jakkene er jo de varmeste.. Skalljakkene bruker man gjerne på høsten og våren. På vinteren med mye klær under..
Jeg har dun jakka og er kjempe fornøyd. Lett og god jakke[:)]

ORIGINAL: _ChubbiNøff_

Dun jakkene er jo de varmeste.. Skalljakkene bruker man gjerne på høsten og våren. På vinteren med mye klær under..
Jeg har dun jakka og er kjempe fornøyd. Lett og god jakke[:)]

Okey! [;)] Lurte litt på nettopp det om hvilke som var varmest... Er så i tvil hva slags jakke jeg bør gå for! [&:]

om det er dunjakken som 71 grader nord bruker i årets sesong så heter den Sauda

ORIGINAL: Tessababy

om det er dunjakken som 71 grader nord bruker i årets sesong så heter den Sauda

Takk! [:)] Skal sjekke ut [;)]

Back
Topp