Bergans jakka

SuperPoPs

Glad i forumet
Er det noen her som har den ?

Hvordan farge ?

Skal kjøpe meg til mandag, men er sååå usikker på fargen.

jeg har brun å hvit(med kuprint) driitlekker

Denne har jeg[;)] Synes den er ganske pen, men kald om du ikke kler deg skikkelig under[8D] 
Men det som er best er jo at du kan bruke den nesten hele året[:)]

Det finnes mange forskjellige typer bergansjakker. jeg fikk gavekort, og lurer på å kjøpe meg dunjakken. Den er kjempe god og varm. Skal kjøpe meg bukse også.

Jeg har en brun bergansjakke, men kommer ikke på hvilken det er + at jeg har en tykk fleece jakke som jeg har under.

ORIGINAL: Siri91

Denne har jeg[;)] Synes den er ganske pen, men kald om du ikke kler deg skikkelig under[8D] 

SÅ LEKKER :)

Men jeg skal ha den dun-dyna ;)

Jeg har den, men bare i hel brun. Kjempe glad i den[:D]

ORIGINAL: Mamma 08

SÅ LEKKER :)

Men jeg skal ha den dun-dyna ;)

Du vil ikke angre! Jeg har dunjakke også, ikke bergans da men nike.. Den er rågod! Fryser ikke i minus engang! [:D][;)]

Har og den nye dun j til bergans. anbefales, kjempe god og varm[:)]

jeg har den lilla og rosa dunjakka den er digg!! anbefales

ORIGINAL: Sommergull

her er mi jakke:)

Den fikk jeg også i julegave [:D] må bare bytte str. på mandag. men gleeeder meg til å bruke den [:)]

Her er de veldig utplukket i farger og størrelse, min venninne måtte kjøpe sin på nett to uker før jul (fikk beskjed om at butikkene ikke fikk inn flere fra Bergans før jul)
Hun kjøpte den på sportsdeal, tok vel bare to dager før den kom

Back
Topp