Berg og dalbane

Skjoldmøya

Forelsket i forumet
Oktoberskattene 2015
I dag har mildt sagt vært en følelsesmessig berg og dalbane! Usikkerhet for at testen ikke var sterk nok, så lykkerus over å vente en liten en igjen. Men nå kommer minnene og angsten. Ekstrem svangerskapskvalme, hyppige legebesøk, nesten innleggelse, vekttap. Nå blir det mye syting fra meg her, beklager det. Sikkert ikke noe hormonell..
Nei uff, tror jeg må ringe mamma. Selv om vi egentlig ikke skulle fortelle det enda..

Vet hvordan det er. Nesten så jeg angret da jeg kjente kvalmen komme igjen.

Men må bare prøve å se lyst på det, vi får tidenes gave i september :)

Min mor var den første som fikk vite det etter mannen min :) synes det høres fornuftig ut å ringe din mor :)
Skjønner godt at det er blandede følelser siden du var så dårlig sist. Håper det går bedre denne graviditeten :) ingen graviditeter er jo lik :)

Vet hvordan det er. Nesten så jeg angret da jeg kjente kvalmen komme igjen.

Men må bare prøve å se lyst på det, vi får tidenes gave i september :)
Heldigvis veldig verdt alt når det er over. Aldri angret et sekund på sønnen min! Og jeg velger faktisk å gjøre det igjen. Bare akkurat nå virker alt veldig skummelt.

Min mor var den første som fikk vite det etter mannen min :) synes det høres fornuftig ut å ringe din mor :)
Skjønner godt at det er blandede følelser siden du var så dårlig sist. Håper det går bedre denne graviditeten :) ingen graviditeter er jo lik :)
Er det jeg krysser fingrene før. Sist gav ikke kvalmen seg før etter fødsel. :(

Back
Topp