Berg og dalbane!

Vimle

Sommerspire
Junibarna 2015
Har den siste uken hatt gjentatte blødninger. Begynte torsdag for en og en halv uke siden. Var da hos gynekolog og fikk se et bankende hjerte. Kunn på det tidspunkt ikke gi meg noen grunn til blødningen. Torsdag uken etter kom det nok en blødning, det var rett etter ca 5 minutter med intens smerte. Har deretter hatt småblødninger og noe smerter. Aldri mye, men friskt, rødt og nok til at jeg blir skikkelig nervøs. På grunn av dette har jeg de siste dagene vært svært ganske pesimistisk og egentlig overbevist om at det var over. Fikk time hos gynekolog i dag og der viste det seg, til min store overaskelse, at alt står bra til med forsteret! Jeg ble så glad! Gynekologen ble deretter overøst med spørsmål om hva årsaken kunne være, og han fortalte at jeg har ett hematom i overkant av fosteret. Kunne ikke gi meg noe svar på hvorfor jeg hadde det, men mente at sjansene for at dette skulle gå bra var ganske store :) Må nå ta ultralyd en gang i uka for å følge med på hematomet, så da krysser jeg fingrene for at det forsvinner. Vil nå forsøke å kose meg med graviditeten og prøve å tenke positivt :)

Noen andre som har/ har hatt hematom i livmoren?
 
Du får se det på den positive siden, at du får se knøttet ditt hver uke. Det skal nok gå bra. Jeg har to venninner som har blødd mye i svangerskapene, og søsteren min blødde en del i uke 8-12 tror jeg det var. :)
 
Krysser fingrene for deg. :)

Jeg har flere hematom nå, men hos meg er det mye annet galt også...
 
Back
Topp