Berg og dalbane...hjertelyd på UL !!!

AnneCh

Betatt av forumet
Junibarna 2015
Hei dere...
På fredag sa jeg takk og farvel for denne gang, i dag var jeg på ultralyd for å sjekke om jeg måtte ha utskrapning... Gjett hva jeg fikk se... Et lite dunkende hjerte:Heartred, og et foster som utvikler seg akkurat som det skal.... Hæ?!?

Jeg blødde jo MYE og hadde så vondt at jeg kunne ikke stå oppreist! Hvordan kan d være noe levende igjen inni der?!?

Jeg blør fra et hematom på utsiden av livmoren, og jeg må holde meg i ro fordi det er fremdeles en sjans for at det kan løsne.. Truende abort heter det visst!

Kryss fingrene for meg, det har vært en syyyyk berg og dalbane, og jeg er sånn passelig sliten nå...

Åy!!! Så bra!!! Så gøy da, bare å legge seg på sofaen og slappe av!

Ååååå lykke til :) og slapp av alt du kan

Kan jeg spørre hvor du var på ul? Har ikke fått bestilt tidlig UL. Har vært hos klostrt kloster jensen og gro nyland med de to andre, men syns jeg husker de hadde så lang ventetid. Er 10+3

Kan jeg spørre hvor du var på ul? Har ikke fått bestilt tidlig UL. Har vært hos klostrt kloster jensen og gro nyland med de to andre, men syns jeg husker de hadde så lang ventetid. Er 10+3

Hei. Jeg har vært hos Kloster Jensen to ganger nå.. Fikk henvisning fra legen min om at det hastet litt Pga blødning første gangen.(da fikk jeg time neste dag fordi noen hadde avbestilt) Andre gangen ringte jeg og fikk time neste dag.. Tror det var en avbestilling da også...

Så lenge du ringer å sier du kan når som helst, så får du komme inn når noen avbestiller tror jeg...

Oi! :eek:Krysser fingrene for at spiren fortsetter å klamre seg fast!
La dette bli en solskinnshistorie!:D

Åååå så fantastisk, håper du tar det helt med ro nå, bare ligger godt å ruger på lille nurket i magen.

Regner med du er sykemeldt?

Åååå så fantastisk, håper du tar det helt med ro nå, bare ligger godt å ruger på lille nurket i magen.

Regner med du er sykemeldt?

Har ikke fått en sykemelding enda, men snakket med min sjef om det og lurer på om jeg må få en i morgen! Ligger hjemme men bena høyt og ruger så godt jeg kan

Oioioi så fantastisk å høre! Nå ble jeg veldig glad på dine vegne :D

Jeg ringte å bestilte time hos kloster Jensen i dag og fikk time allerede til onsdag :)

Åååå så braaa :-D såå glad på dine vegne! Skjønner du er sliten nå ja, mye opp og ned. Ligg ned og rug :-D lykke til!!

Hurra hurra :D

så herlig å høre!! ja få deg sykemelding og tenk på deg selv og lille:)

Back
Topp