Jeg og samboer har vært sammen i 5 år, eier hus og har 1 barn. Jeg jobber i et yrke der jeg har mange mannlige kolleger og trives med det, fikk i en periode sterkt inntrykk av at samboer ikke likte når jeg prata om karene på jobb så jeg sluttet å snakke om de.
Han fikk for 2,5 år siden en kvinnelig lærling på arbeidsplassen, mannsdominert yrke. Han nevner henne hver dag og inviterte henne til og med i babyshoweren min. Han tar bilder av henne, videoer og snakker om henne til familien sin.
Har jeg rett til å reagere? Eller er det kun usikkerheten min som slår inn her? Skal sies at da jeg nevnte de på jobb så var det mange forskjellige, så rart om han fikk inntrykk av noe mer.
Han fikk for 2,5 år siden en kvinnelig lærling på arbeidsplassen, mannsdominert yrke. Han nevner henne hver dag og inviterte henne til og med i babyshoweren min. Han tar bilder av henne, videoer og snakker om henne til familien sin.
Har jeg rett til å reagere? Eller er det kun usikkerheten min som slår inn her? Skal sies at da jeg nevnte de på jobb så var det mange forskjellige, så rart om han fikk inntrykk av noe mer.
men for meg hadde dette vært helt normalt, så det trenger ikke være noe galt. Håper samtalen går fint, tror jeg ville fokusert på hvordan du føler deg når han sier enkelte ting om henne og ikke anklaget ham. Lykke til