Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Ikke hver dag, men sånn innimellom på eget initiativ. Jeg tar hånden hans bortil når det er ekstremt mye liv og sånn!
Blir veldig glad når han gjør det på eget initiativ!
Vi snakket om det her i går, han lå å holdt på magen når vi hadde lagt oss, og lille begynte å sparke veldig kraftig, så sier han "jeg syntes det er litt ekkelt, ikke det at det ligger et menneske der, men det at han beveger så mye på seg, men samtidig smelter jeg inni meg når jeg kjenner det" han er nå veldig søt å da, skjønner jo at han syntes det er litt spesielt og rart
Han er faktisk ganske engasjert her så han gjør det hver dag.
Her om dagen fortalte han at han kjente på magen en dag jeg sov , og da hadde han blitt så rørt
Mannebeinet tar mye på magen, men er veldig redd for å skade henne, så han er veldig forsiktig og blir nærmest hysterisk når jeg dytter til den, hehe. Hvis vi går i en travel gate, blir han stressa og holder beskyttende foran magen. Han synger masse for magen og liker godt å merke sparkene i ryggen når vi ligger i skje.
Min mann er veldig glad i magen og det første han gjør vær morgen eller når han kommer hjem fra jobb er å hilse på den lille. Han koser og stryker jevnlig og er like entusiastisk som ved første spark.