Berøring..,

Hvor mye tar mannen/samboeren på magen deres? Er det sånn at du må si det til han, eller gjør han det automatisk?

Han koser, snakker, synger og dytter på den dagen lang. Han syns fremdeles det er like spennende med spark selv om han har kjent dei i overkant av 10 uker nå :) Men å spørre magen gidder han ikke :p

Han hilser på magen når han kommer hjem, og koser masse på den når vi har lagt oss og når vi våkner.

Det er liksom vår greie, det med magekosinga ;)

Jeg spør som regel om han vil kjenne, det har hendt et par ganger at han har gjort det uten at jeg har sagt noe bare.

Han tar på den på eget initiativ. Synes der koseligste er når jeg står og han sitter også sier han "kom hit", også gir han magen en liten klem, lytter som om han skulle hørt noe inni der - og gir den en suss. :) da smelter mammahjertet i meg fullstendig.. Hihi :)

Han er noe innpåsliten til tider. Han koser og stryker, er ganske så stolt over den magevillaen. Han har alltid en hånd på magen når vi legger oss og jeg våkner flere ganger om natta'n av den hånda...jeg får jo pokker ikke rørt på meg!
Jeg hater navlen og med mye kynnere og nedpress er ikke en hånd på magen veldig deilig...

Men som han sier, det er eneste måten han har på å danne bånd til babyen enda. Han snakker og koser med magen.

Denne gangen (venter nr 3) er det ikke måte på til magekos <3 veldig veldig hyggelig at han er så engasjert og har vært det hele svangerskapet.. Når vi ventet gutta var han langt mer tilbakeholden. Har sagt det er fordi han ikke klarte å ta det innover seg at babyene faktisk lå inni der. Det har jeg i grunn stor forståelse for, kan ikke være så lett for disse mennene alltid.
Men denne gangen har det altså vært helt annerledes. Han koser og prater og er minst like begeistret som meg Hehe

Random innimellom. Ikke veldig opptatt av magen (forventer dog ikke det heller) men han legger ofte handa på magen når vi legger oss og sovner sånn til jeg må flytte han vekk :P

Han tar på den ofte, men ikke sånn "nå skal jeg kose med magen" da... Når vi møtes etter jobb, når vi legger oss... Bår vi ligger på sofaen osv :) hater at andre tar på den da men mannen får det greit med :)

Her er an rake motsetningen av forrige gang. Forrige gang kjebte han vel på magen min tre ganger, og det var fordi jeg sa han skulle! Nå sbakker han med mageboeren hver dag, koser og stryker; dytter lett tilbake og "leker" med sparkene ^_^ Noen kvelder ligger han og holder og kjenner på spark og bevegelse mens jeg sover til og med :-P
Tror han er mer trygg på det nå :-)

Han gjør det noen ganger på eget initiativ. Og noen ganger når hun er vanvittig aktiv får jeg han til å holde på magen, for da roer hun seg ofte.

Han stryker hver dag:) Alltid når han kommer gjem fra jobb. Noen ganger snakker han til magen. Når det er kraftige spark så skynter jeg meg å ligga hånden hans på magen. Han har vel bare kjent 3 spark..jeg har morkaken framme..:(

Her stryker han, nusser på den, koser med den hver eneste dag :) Han er like fascinert av magen og sparkene eller bevegelsene som første gang han merket sparkene. Det rører veldig når han gjør det. I dag før han skulle på nattevakt, sovnet han på fanget mitt, inntil magen og holdt på den.

Back
Topp