Benytter anledninga

Miahsim

Flørter med forumet
Jeg er jo en sånn som sitter og "snoker" inne på forumet. Blir ofte engasjert, og har lyst til å bidra med kommentarer, innspill og temaer, men så gjør jeg det ikke likevel. Grunner er at jeg sjelden gidder slå på dataen, og heller sitter med telefonen og surfer. Men den er det ikke så greit å skulle skrive innlegg med.

Men nå! I dag har jeg fri fra jobben, så nå tenkte jeg å skrive et eller annet her inne:-)

Det som for meg er litt merkelig, i dette tredje svangerskapet, at jeg går rundt og bekymrer meg og lurer på om jeg i det hele tatt er gravid. Det er helt absurd, for jeg kjenner jo egentlig tydelig at det skjer noe her. Men tankene surrer stadig rundt - at noe har gått galt, at det har stoppet opp osv. Tror ikke jeg gikk rundt sånn de to første gangene.

Flere som har det slik?

hallo snoopi...
joda...mangen som har d slik, jeg hadde d veldig slik sist...men bedre denne gangen... [:D] dra og be om å få høre hjerte lyden.... [:)] det gjør d nok mer *real* [:)]

Var du på forum de andre gangene Miahism? Det kan godt hende at siden du sitter på fora at du blir nervøs av ett og annet? Kanskje? Jeg kjenner ofte at jeg må slå fra meg tanker etter å ha lest spørsmål om hva andre bekymrer seg om og slikt [:D] Ellers så er jo alle svangerskap ulike, kanskje er du mer sårbar denne gangen enn de andre gangene? [:D]

Skal til første jordmorkontroll i neste uke, så da regner jeg med å få høre hjertelyden hvis jeg er heldig.

Går ikke rundt og har panikkangst heller, men går veldig rundt og ser på magen i speilet mens jeg prøver å huske hvordan det var de to siste gangene. Samtidig husker jeg at begge de forrige gangene var usannsynlig plaget med halsbrann, samt at jeg hadde helt totalt dilla på isbiter. Denne gangen har jeg ingen av delene, men det er jo kanskje fordi jeg ennå er kommet så kort. Man glemmer så utrolig fra gang til gang.

Vet du at det var jeg ikke. Tror kanskje du har helt rett bumpien. Får prøve å ikke la med påvirke så mye av andres bekymringer[:)] Tror jo egentlig innerst inne at alt er bra med meg og lillebabyen i magen:_)

Godt du skriver...[:D] For vi biter ikke, bare virker sånn[8D]

Føler meg selv ikke gravid denne gangen...Hadde det ikke vært for at dette er planlagt hadde jeg nok ikke visst at jeg er gravid..[:-](og kvalmen jeg hadde, men hadde vel ikke skjønt lunta der gitt)[:-]

Er temlig nærvøs, men tenker at det går bra...Har gjort det med de to andre...Men nå vet jeg jo at det er liv og sånt..Har hørt hjertelyden her hjemme og hatt UL pga morkake plassering...Veldig redd for det som skjedde med Casper skal skje denne gangen, gikk heldigvis bra med snuppa, og kommer sikkert til å gjøre denne gangen også, men likevel så ligger den angsten der...

Jeg tenker sånn at, hvis du er begymret ta en tlf til legen eller JM og hør om du kan komme inn til en sjekk...Bedre en gang for mye enn en gang for lite...

ORIGINAL: Miahsim

Vet du at det var jeg ikke. Tror kanskje du har helt rett bumpien. Får prøve å ikke la med påvirke så mye av andres bekymringer[:)] Tror jo egentlig innerst inne at alt er bra med meg og lillebabyen i magen:_)

Om ikke noe tyder på noe annet er nok alt i skjønneste orden! [:D]

Skal til JM på onsdag, så tror jeg klarer å vente til da. Men hvis det skulle bli slik at jeg ikke får hørt hjertelyden, så huff! Men krysser fingrene for at det går bra:-)

Back
Topp