Bensinprisene

her har jeg vært uten bil noen uker - virker ikke - og da er jeg totalt avhengig av å mase av andre!!

det er en livsfarlig strekning til bhg og d vil ta nesten en time og gå hver vei - bussene korresponderer overhode ikke.

blir så inni h.-.----- provosert over det der altså: bare ta syklen eller bussen - arg!!!! hadde jo vært supert å kunne d , helt klart - men alle har ikke den muligheten!!!!!!!!!!!!

ORIGINAL: Bøddi Hålli

ORIGINAL: Oline V2

ORIGINAL: hissigproppen

Det er jo ikke regjeringen i Norge som er problemet nå...

Mer diktatoren i Libya [;)] hehe.

Ja, det skjønner jeg. Men tidligere når bensinprisene har steget, så er jo målet til regjeringa å få flest mulig til å bli miljøvennlige.

Og å melke enda mer utav de som faktisk MÅ kjøre til jobben...

Ja, sånn helt egentlig så er det vel det som faktisk er målet. Å få mest mulig penger inn i grådigkassa.

Dersom målet er å få flere til å bli miljøvennlige, må det vel være en forutsetning at folk har et miljøvennlig alternativ...

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

ORIGINAL: Oline V2

ORIGINAL: hissigproppen

Det er jo ikke regjeringen i Norge som er problemet nå...

Mer diktatoren i Libya [;)] hehe.

Ja, det skjønner jeg. Men tidligere når bensinprisene har steget, så er jo målet til regjeringa å få flest mulig til å bli miljøvennlige.

Og å melke enda mer utav de som faktisk MÅ kjøre til jobben...

Ja, sånn helt egentlig så er det vel det som faktisk er målet. Å få mest mulig penger inn i grådigkassa.

Trenger vel til hotellregninga til årets golfreiser tenker jeg..[>:]

Bor i Skottland...samme bensinpris her naa.....og misnteloennen her e 5,5 pund i timen....
Bare for aa faa sagt d..

ORIGINAL: Moo

Bruk sykkel eller reis kollektivt [:)]

..hvis du har muligheten

Back
Topp