Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hadde ferie i forrige uke, så vi lånte campingvogna til svigers og dro til Sverige. Kosa oss masse der og kjørte etter finværet.[:D] Var mest i Karlstad og Lidkøbing.
Kom tilbake søndag og skal være hjemme til lørdag, da drar vi til Mallorca. (Sammen med Lalina, Sofie og pappan). Må jobbe meg innpå litt denne uka, mens sambo er hjemme med Ben. Greitt å ikke tape lønn mens man ferierer.[;)]
Så deilig da å bare pakke kofferten og kjøre etter sola[8D][:D][:D]Man trenger virkelig det etter den sommeren her... Også til Mallorca på lørdag sier du?![8D][:D]Åhh...så kos da[:D][:D] Blir jeg rett å slett litt misunnelig altså[8D][;)] Kos dere kjempemasse sammen med lalina og familien[:D][;)]
Ja, gleder oss enormt.[:D] Desverre ser ikke værprognosen så bra ut, men alt er bedre enn her på nordvestlandet nå med sine rekordnedbør og kulde.[:'(][;)]
Jeg har det bra vettu[:D]Men Tobias er blitt syk...han har feber stakkars,han driver å tar seg etter øret også virker d som at det er vondt å svelge maten,så kanskje d er ørebetennelse og/el halsbetennelse?!Skal i hvertfall til legen med han senere i dag[:)]
Ja da har jeg vært hos legen med han i dag,det visste seg at han var rød på trommehinnen,så han sa det at hadde ikke jeg kommet tidlig med han så hadde trommehinnen sprukket[&:]Det er jo ikke farlig,men så mye vondere enn han har nå...Så godt jeg var hos legen med en gang[:)]Tobias fikk øredråper som jeg skal dryppe i øret 3 ganger om dagen,så nå får jeg håpe at feberen går ned og han blir bedre[:D]