Bennie

tinejento

Elsker forumet
MASSE LYKKE TIL PÅ EKSAMEN DIN IDAG!!!!!

Spent på å høre hvordan det gikk!!     [:D][;)]

Takker og bukker!!![:)][:)]

Eksamen er overstått nå (muntlig- naturfag) får resultatet i fem tida.. SPENT!!
Tror d gikk nokså greit, desverre ingen A, men.. (skylder på ammetåka!![8D][:)])

spent spent.. gikk det bra med eksamens resultatet??
det gjorde det vel helt sikkert!![:D]

ORIGINAL: *marihøna*

spent spent.. gikk det bra med eksamens resultatet??
det gjorde det vel helt sikkert!![:D]

Signerer denne jeg[:D]

Bennie, hvordan gikk det? godt resultat?[:D] sikker på du gjor det strålendes[:)]

Ja nå er vi spente her[;)]

Hei alle sammen!! [:)]
Endelig på nett igjen.. etter eksamensresultatene ble lest opp reiste vi beine veien hjem til mamma og pappa'n min!![:)][:)] så nå er vi heime i barndomshjemmet mitt!![8D][:)] herlig!!

Eksamen gikk veldig bra ja, fikk B!!![:)][:)] hihi

Så gøy.
Gratulerer så masse !![:D] 

ORIGINAL: Bennie

Endelig på nett igjen.. etter eksamensresultatene ble lest opp reiste vi beine veien hjem til mamma og pappa'n min!![:)][:)] så nå er vi heime i barndomshjemmet mitt!![8D][:)] herlig!!

Grattis!! Kjempebra! Synes du er utrolig flink som klarer å gå gjennom studier og eksamen så sent i svangerskapet!

så flink du har vært!![:D] spesielt nå i denne mest spennende perioden av livet[:)]
gratulerer så masse med B.. det fortjente du virkelig!![:D][;)]

Takker, jenter![:)] 
Er litt slitsomt å lese seg opp til eksamen på denne tiden av svangerskapet, men lysten etter å bli ferdig med studiet ligger høyt, så da gjør en en ekstra innsats!!![:)] 
Det er hvertfall GODT å være ferdig med den!!![8D][:)] 

ORIGINAL: Pivi

ORIGINAL: Bennie

Grattis!! Kjempebra! Synes du er utrolig flink som klarer å gå gjennom studier og eksamen så sent i svangerskapet!

Signerer!! Imponerende!![:D][:D]
Flink er du!!! (Hadde nok ikke orka det nå jeg i hvertfall[;)])

ORIGINAL: *marihøna*

så flink du har vært!![:D] spesielt nå i denne mest spennende perioden av livet[:)]
gratulerer så masse med B.. det fortjente du virkelig!![:D][;)]

signerer denne[:)]

Så flott karakter ! Gratulerer så mye ![:)]

Back
Topp