Bengal pusekatt ?

Cathy1

Elsker forumet
Noen her som har det ?

jeg har sååå lyst på en liten pusekatt , men er allergisk.. men så fikk jeg høre at bengal katter er meget allergivennlige...    [:D]  så da er det jo kanskje håp...

har ikke Bengal selv, men jeg anbefaler deg å besøke en oppdretter for å se hvordan du reagerer.
Du får også kjøpt et produkt som heter petal cleanse som kan smøres på pelsen til katten. Dette har hjulpet mange allergikere.

Jeg har Bengal[:)] Det er en slitsom og krevende katt som trenger myyyyyye oppmerksomhet

ORIGINAL: Chumalunga

Jeg driver med bengaloppdrett, har 7 stykker. De er hverken slitsomme eller krevende, utrolig herlige, sosiale dyr! [:)]

[:)] åh.. hvor mye koster en bengalpusekatt da ?  sånn ca ?

ORIGINAL: EricaJenta

Jeg har Bengal[:)] Det er en slitsom og krevende katt som trenger myyyyyye oppmerksomhet

mye oppmerksomhet er ikke noe problem [:D][:D]

Bengalkatter kan vel koste fra 5000-20000 kr tror jeg, min søster er på utkikk og har ikke funnet noen til under 5000. Fine katter men jeg hadde aldri
betalt så mye penger for en katt når man kan få like fine katter gratis. For å ikke snakke om hvor mange katter som trenger et hjem..

Bengalkatter kan vel koste fra 5000-20000 kr tror jeg, min søster er på utkikk og har ikke funnet noen til under 5000. Fine katter men jeg hadde aldri
betalt så mye penger for en katt når man kan få like fine katter gratis. For å ikke snakke om hvor mange katter som trenger et hjem..

ORIGINAL: MOVED*Mizdizzy

joda , det er jeg helt enige i  , men problemet er at jeg er allergisk mot katter...
og bengalkatter er allergivennlige , så det er mulig jeg kan ha en slik ... [:)]

Eg er kjæææmpe allergisk mot katter..
Men eg ha vert å skaffa meg SIBIRkatt... Han tåler eg..:) Han e kosete og kjempe go.. Dn e meir allergivennli en bengalkatten... Eg kjenner noken som har bengal katt.. Reagera kaanskje litt på bengal, men ikkje noke på sibir.. Så om du liker sibir rasen ville eg prøvd så reise til sånn hjemmestesting..:) Sånn at du reise til noken som ha sånn katt å sjå om du reagera, d gjore eg.. :)
Og no e eg så heldi å ha fått meg katt!!<3
Slenger me bilde av minn da!!;)

Det med dyreallergi er svært indeviduellt... og man kan nesten ikke si blant de allergivennlige at en er bedre enn en annen. Kommer helt ann på hvordan og akuratt hva ved katten man reagerer på. Man må nesten bare besøke katter og undersøke. 

ORIGINAL: 080808

Eg er kjæææmpe allergisk mot katter..
Men eg ha vert å skaffa meg SIBIRkatt... Han tåler eg..:) Han e kosete og kjempe go.. Dn e meir allergivennli en bengalkatten... Eg kjenner noken som har bengal katt.. Reagera kaanskje litt på bengal, men ikkje noke på sibir.. Så om du liker sibir rasen ville eg prøvd så reise til sånn hjemmestesting..:) Sånn at du reise til noken som ha sånn katt å sjå om du reagera, d gjore eg.. :)
Og no e eg så heldi å ha fått meg katt!!<3
Slenger me bilde av minn da!!;)

åh den var nyyyyydelig!! :D   hmm.. kanskje jeg skal prøve å finne noen som har en slik skatt...
[:)] takk for tipset <3

takk jenter !!   nå må jeg bare finne noen som har disse pusekattene så får jeg testet [:D][:D] jippiiii

Back
Topp