bendelorm på katt

nancy drew

Forumet er livet
ja etter litt søking fant jeg ut at katten min har bendelorm[:'(] syns det er så super ekkelt. er ikke sån kjempelenge siden han fikk makkakur heller, men han spiser tydeligvis ting han fanger selv[:'(][:'(][&:]

men må jeg ringe dyrlegen for resept eller finnes det noe jeg kan gi fra apoteket uten det? og hva er prisen? er blakk nemlig? og noen som husker ca pris på de man får resept på?

Stakkers pus... jeg orker ikke ha han inne fordi det plutselig kommer de noe ut rumpen han[:o][:@] men har laga fint til i boden med saueskin, hus og mat men han tror sikkert han har gjort noe grusomt gale[&o]

Tror ikke man får kjøpt ormekur uten resept lenger..

Husker ikke helt pris, men det har blitt sånn nå at du må til dyrlegen å kjøpe eller at dyrlegen skriver ut en resept[:)]

Man kunne kjøpe ormekur på apotek uten resept før. Men sist vi var hos dyrelegen sa hun at de hadde sluttet med det. Fikk resept på begge kattene. Nå var det en tube med en slags væske man skulle smøre på huden under pelsen. Helst bak i nakken der de ikke kan slikke det av.

du må betale ca 160kr for resepten, da holder den gjerne for flere kurer... Selve kuren koster 180kr for en dobbeltpakke med 2 kurer i..
Var det det kostet her vertfall, men mulig prisene varier bittelitt fra dyrlege til dyrlege.. Den kuren vi brukte var forresten den man gnir i nakken 4 ganger i året[:)]

ORIGINAL: Lille*Hilde

du må betale ca 160kr for resepten, da holder den gjerne for flere kurer... Selve kuren koster 180kr for en dobbeltpakke med 2 kurer i..
Var det det kostet her vertfall, men mulig prisene varier bittelitt fra dyrlege til dyrlege.. Den kuren vi brukte var forresten den man gnir i nakken 4 ganger i året[:)]

ok det var jo ikke så ille det da[:)] må jo bare finne penger til det... kan jo ikke la han gå med det

Ring dyrlegen, så skriver han ut resept og fakser til det apoteket du ønsker.

ORIGINAL: Tanntrollet09

[:)] forstår liksom ikke hvorfor de må ha resept på det om det bare er å ta en tlf liksom? merkelig greier, men gjorde nettopp det og de skulle gjøre akkurat som du sa..

ORIGINAL: nancy drew

ORIGINAL: Tanntrollet09

[:)] forstår liksom ikke hvorfor de må ha resept på det om det bare er å ta en tlf liksom? merkelig greier, men gjorde nettopp det og de skulle gjøre akkurat som du sa..

Nei, jeg fatter virkelig ikke hvorfor de endret det til dette jeg heller. Mer styr for både eier og dyrlege, dyrere blir det også [&:]

Når valpen min kasta opp marker så bare ringte jeg dyrlegen og sa at jeg måtte ha kur til en av bikkjene. Vi hadde nok til de to andre før av så [:D]

Back
Topp