bena svikter

angel

Flørter med forumet
Får til tider veldig strålinger( om jeg kan kalle det det) ut i lysken, er vondt og ubehagelig  og bena svikter nesten. Noen som har opplevd lignende?
Har vel sikkert noe med modningen å gjøre som alle andre vondter om dagen [:D]

jeg har også strålinger nedover i beina, på fremside lår, stopper i kneet på en måte, men kjenner meg igjen i å måtte holde meg fast!!! vet ikke hva det kommer av, men håper det er noe modningsgreier av noe slag :p

Ja, kanskje det er bekkenet. Skal til JM i morgen, får høre med henne.

Skal oppdatere[:D]
Satser på at det er modning.....veldig klar for å hilse på nurket vårt nå[:)]

ORIGINAL: lillekrabat

Ja, kanskje det er bekkenet. Skal til JM i morgen, får høre med henne.

mine bein svikter pga kraftig bekkenløsning.. kan jo være det da? veldig smertefullt iallefall..

Men jeg har ikke vært plaget med bekkenet til nå, så synes det er litt rart....
Men det er mye rart som skjer med kroppen om dagen, så hvem vet[:)]

har sånn eg og! kjennes ut som om en muskel eller sene helt oppe i nysken som bare skrur av bryteren pluttselig! må da ta meg for for å ikke dette i kne.. men har bare tenkt at de kanskje har noe med bekken løsningen å gjøre[:)]

Spurte fysioterapeuten min ang dette. Han mente at det var noen nerver i klem baki rygg området som klemtes pga at magen er så tung og ryggen får annen positur/svai.

Synes det er litt skummelt jeg, hva om jeg skulle falle rett på magen da....

Da har jeg vært hos JM og hun mente det var babyen som skrudde seg nedover i bekkenet og at noen nerver kom i press....så det var et godt tegn [:D]

JIPPI!!! :D hurra for oss med sviktende ben :P :D [:D][:D][:D]

Jeg har hatt det slik i flere uker jeg. Passe flaut når jeg er på butikken og sånn og plutselig svikter det [&:]

Back
Topp