Bemfola

Masie

Betatt av forumet
Ny runde på meg, nå skal jeg prøve Bemfola.
Noen som har erfaring med den?

Ny runde på meg, nå skal jeg prøve Bemfola.
Noen som har erfaring med den?
Ja, den har jeg tatt på mine to ferskforsøk.
Ikke vanskelig å bruke i det hele tatt :) Syns heller ikke det var vondt, men sprøyter er jo alltid litt ekkelt å sette på seg selv uansett ;)

Hadde god effekt på meg med 11 og 12 egg ut.

Jeg brukte det på min første forsøk akkurat nå. Jeg har lav amh og gikk til 450iu 3 dager og 300iu 8 dager. Enkel å bruke og gjøre ikke vondt.
Fikk ut 8 egg, 5 befrukte og har innsett idag.

Jeg brukte det på min første forsøk akkurat nå. Jeg har lav amh og gikk til 450iu 3 dager og 300iu 8 dager. Enkel å bruke og gjøre ikke vondt.
Kan jeg spørre hvor lav amh? Hvordan gikk innsett? Jeg har også lav (veldig lav) amh og skal i gang med IVF i løpet av nov.

Ja, den har jeg tatt på mine to ferskforsøk.
Ikke vanskelig å bruke i det hele tatt :) Syns heller ikke det var vondt, men sprøyter er jo alltid litt ekkelt å sette på seg selv uansett ;)

Hadde god effekt på meg med 11 og 12 egg ut.

Så bra!!! Håper jeg og får god effekt :)

Oj spennende :) gikk det bra på innsett?

Kan jeg spørre hvor lav amh? Hvordan gikk innsett? Jeg har også lav (veldig lav) amh og skal i gang med IVF i løpet av nov.

Amh er på 4.
På første UL de fant 6 eggposer, etter 8 dager på bemfola de var 4 og 4, men bare 3 var riktig størrelse. Fikk ut 8 egg, 5 var befrukt med Ivf men bare en overlevde til dag 2 og jeg ruger på den nå.
Lykke til!

Amh er på 4.
På første UL de fant 6 eggposer, etter 8 dager på bemfola de var 4 og 4, men bare 3 var riktig størrelse. Fikk ut 8 egg, 5 var befrukt med Ivf men bare en overlevde til dag 2 og jeg ruger på den nå.
Lykke til!
Takk for svar og lykke til i rugetiden :)

Back
Topp