Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, den har jeg tatt på mine to ferskforsøk.Ny runde på meg, nå skal jeg prøve Bemfola.
Noen som har erfaring med den?
Kan jeg spørre hvor lav amh? Hvordan gikk innsett? Jeg har også lav (veldig lav) amh og skal i gang med IVF i løpet av nov.Jeg brukte det på min første forsøk akkurat nå. Jeg har lav amh og gikk til 450iu 3 dager og 300iu 8 dager. Enkel å bruke og gjøre ikke vondt.
Fikk ut 8 egg, 5 befrukte og har innsett idag.
Ja, den har jeg tatt på mine to ferskforsøk.
Ikke vanskelig å bruke i det hele tattSyns heller ikke det var vondt, men sprøyter er jo alltid litt ekkelt å sette på seg selv uansett
Hadde god effekt på meg med 11 og 12 egg ut.
Oj spennendeJeg brukte det på min første forsøk akkurat nå. Jeg har lav amh og gikk til 450iu 3 dager og 300iu 8 dager. Enkel å bruke og gjøre ikke vondt.
Fikk ut 8 egg, 5 befrukte og har innsett idag.
Kan jeg spørre hvor lav amh? Hvordan gikk innsett? Jeg har også lav (veldig lav) amh og skal i gang med IVF i løpet av nov.
Takk for svar og lykke til i rugetidenAmh er på 4.
På første UL de fant 6 eggposer, etter 8 dager på bemfola de var 4 og 4, men bare 3 var riktig størrelse. Fikk ut 8 egg, 5 var befrukt med Ivf men bare en overlevde til dag 2 og jeg ruger på den nå.
Lykke til!
Så herlig gratulererEr ruger nå![]()