S
* supermeg*
Guest
ja, nå hoster og hoster og hoster jeg... om natten ofte til jeg kaster opp.. Så ringer jeg bemanningsbyrået jeg jobber gjennom og sjefen på arbeidsplassen. FÅr bare beskjed fra bemanningsbyrået at ok, de skal formidle videre.. Så spør jeg om egenmld ol. ja, har du krav på sykepenger så sender vi det i posten[8|] men om jeg ikke har krav på sykepenger, så må dere jo si det, slik at jeg kan få meg en sykemld. Kan jo ikek gå å vente på post som evt kommer i noen uker eller[8|]
Noen som har jobbet via bemanningsbyrå og blitt syk? Har vært i det oppdraget jeg er nå fra midten av august, så er akkurat under 2 mnd. Men har hatt oppdrag sammenhengende fra 1 august. Damen visste ikke om dette gjaldt.. makan.. nesten så jeg vurderte å dra meg på jobb, og bare hoste og kaste opp der[:@][:@][:@] er totalt avhengig av pengene[:o]
Noen som har jobbet via bemanningsbyrå og blitt syk? Har vært i det oppdraget jeg er nå fra midten av august, så er akkurat under 2 mnd. Men har hatt oppdrag sammenhengende fra 1 august. Damen visste ikke om dette gjaldt.. makan.. nesten så jeg vurderte å dra meg på jobb, og bare hoste og kaste opp der[:@][:@][:@] er totalt avhengig av pengene[:o]