Belysning av stue!

*Perlemor*

Gift med forumet
Fortell hvordan stuen og spisestuen deres er belyst!!

Synes det er kjempe vanskelig å finne lamper! Utrolig mye fint, men vanskelig å bestemme seg! Så trenger litt inspirasjon. [:D]

vi har 2 spotteskinner i taket. 12 spotter til sammen. og så har eg en vegg lampe og 2 bordlamper fordelt rundt i rommet

jeg har lysekrone over spisestua og to like takplafonder på stua og kjøkkenet

lysekrona..(med lys, da jeg tok bilder nå ikveld å den viste ikke når jeg tok av lyset) hehe...ble tatt bilde av på siden visst å glemte og snu de...men du ser de jo..;)
[/image] [/image]

takplafonden..ble ganske dårlige blider da men...hehe
[/image]

vil ha en av desse tror jeg bak sofaen...er litt mørk borti hjørnet...har ikke helt bestemt meg igrunnen...
[/image]

[/image]

Har denne over spisestuen

Ellers i stuen har jeg små lamper i vinduskarmer og på en skjenk..

Er på jakt etter flere smålamper, men synes det er vanskelig å finne!

Har 19 spotter innfelt i taket (fordelt på 3 dimmere, så man må ikke sette på alle sammen samtidig [:)]), samt 1 gulv lampe og 2 vegg lamper (planer om å skifte ut disse 3 etterhvert...). Og 2 i vinduskarmene.

ORIGINAL: *snuppis*

Ellers i stuen har jeg små lamper i vinduskarmer og på en skjenk..

Denne var lekker!! Hvor har du kjøpt den?

Jeg kjøpte ny lampe i går, faktisk!
Den kommer ikke opp før til sommeren da vi skal få en liten ekstra stue, men denne skal henge over et lite bord og 2 gamle stoler som skal pusses opp etter besteforeldrene mine.[:)]

Jeg har veldig nylig fått denne i hus:D Mega fornøyd!!! Har den over spisebordet.

Kjøpt på Bohus for 2000kr

Har en Ikea taklampe over spisebordet, finner den dessverre ikke på Ikea.no lenger...

Skal henge opp spotter over sofagruppa neste uke, denne

Også har jeg en slik i trappehullet

ORIGINAL: Vibeke83

Den kommer ikke opp før til sommeren da vi skal få en liten ekstra stue, men denne skal henge over et lite bord og 2 gamle stoler som skal pusses opp etter besteforeldrene mine.[:)]

Wow, hvor har du kjøpt den? pris?
Det er sånn jeg har tenkt/forestillt meg at jeg vil ha [:D]

ORIGINAL: Babelle

ORIGINAL: Vibeke83

Wow, hvor har du kjøpt den? pris?
Det er sånn jeg har tenkt/forestillt meg at jeg vil ha [:D]

Jeg kjøpte den i på Christiania Belysning i Tønsberg, men den finnes også i en nettbutikk:
http://www.lysbutikken.no/default.asp?ItemID=3696

Koster 3344kr, men jeg fikk 30% avslag ettersom Norge vant gull i OL dagen før jeg kjøpte den, haha![:D]

Har tre vindu i stua, og hvert vindu har en hvit lampe fra ikea

Så har vi to lampetter på vegg fra Bohus

Har to som er finere enn disse, men de tok jeg ned for å få plass til en sort hylle, som jeg har satt en grønn lampe fra ikea på (finner ikke bilde)
+ at vi har en grønn vegglampe ved tv'en...

Men så har vi to vitrineskap med lys, som lyser opp mye [:)]

Back
Topp