Beltestol

Når de var rundt 4,5 år.
Husker ikke høyde og vekt

Rett før hun var fire år. Husker ikke høyde og vekt, men kan ha vært opp mot 110 cm. 18 kilo, kanskje.

Gikk rett fra bakovervendt til beltestol. Rett før hun ble 5 år om jeg ikke husker feil :)

Vi har bakovervendt nå,men ser han snart vokser ut av den. Kjøper dere da ny bakovervendt,større modell? Hva om barnet er 3,5 år,hvorfor ikke beltestol da?

Eldste var 4. Husker ikke størrelse.

Yngste var 5,5. Veide 17/18 kg og 110ish lang.

Vi har bakovervendt nå,men ser han snart vokser ut av den. Kjøper dere da ny bakovervendt,større modell? Hva om barnet er 3,5 år,hvorfor ikke beltestol da?

Fordi kroppen ikke er klar. Det finnes gode rimelige bakovervendte stoler som holder til ungen er 25 kg og/eller 120 høy, bla britax two way, maxway eller axkid minikid. :)

Jeg kjøper ny bakovervendt om min vokser ut av stolen vi har nå før han 5-6 år, bakover er tryggere, mer behagelig for barnet (stort sett) og krever faktisk mindre plass i de fleste biler :) Beltene i bilen er designet for voksne, ikke for barn, så de beskytter barn dårlig om de er for små

Back
Topp