Beltestol

mammabella

storesøster og lillebror :-)
hvilken beltestol har dere? fornøyd el ikke? hvorfor? :-)

Vi har Britax Kid Fix og er veldig fornøyde. Den er veldig lang i ryggen, og vår lange 6-åring har masse å gå på.
En av grunnene til at vi valgte den var at vi ville ha isofix, for å slippe å feste setet når det ikke sitter noen i det. Da var det et ekstra pluss at setet hadde scoret bra, også når det brukes uten isofix, tilfelle han noen ganger sitter på med noen uten dette i bilen.

Har Cybex Solution x2-fix og min åtteåring sitter supert i denne fremdeles. Stolen har gjort det meget godt i tester og gutten min har aldri klaget over noe som helst. Sikker og god stol! :)

Har Cybex Solution x2-fix og min åtteåring sitter supert i denne fremdeles. Stolen har gjort det meget godt i tester og gutten min har aldri klaget over noe som helst. Sikker og god stol! :)

Denne har vi også. Kjempe fornøyd :) guttungen sover vanvittig godt i denne!

Sedd på denne ja for så den gjorde det godt i testa! :-)

Vi har Britax Kid Fix og er veldig fornøyde. Den er veldig lang i ryggen, og vår lange 6-åring har masse å gå på.
En av grunnene til at vi valgte den var at vi ville ha isofix, for å slippe å feste setet når det ikke sitter noen i det. Da var det et ekstra pluss at setet hadde scoret bra, også når det brukes uten isofix, tilfelle han noen ganger sitter på med noen uten dette i bilen.
ja vi er også ute etter en med isofix! takk for tips ska se på den..

Britax kidfix og cybex solution x2 fix. Kjempefornøyd med begge, og begge kan brukes både med og uten isofix. Snuppa foretrekker cybexen :)

Britax kidfix og cybex solution x2 fix. Kjempefornøyd med begge, og begge kan brukes både med og uten isofix. Snuppa foretrekker cybexen :)
ja viktig at den kan brukes uten isofix å.. kjekt å vite ka ho foretrekk best da :-)

Vi har BeSafe Izi Up x3, gutten liker denne best. :)

Så har vi Britax KidPlus i den andre bilen, OK den også, men mindre komfort for barnet.

Har også hatt Cybex Solution x2 fix, måtte bytte ut med BeSafe, for å få plass til 3 barneseter bak. Cybex var OK den også, men gutten liker absolutt best BeSafe Izi Up x3 :D

Dere som har cybex solution x2 fix.. etter å ha letst rundt på nettet ser jeg noen plages med at beltet går treigt tilbake å blir stramt om ungen lener seg forover... plages dere med det?

Vi har en helt ny besafe beltestol. Husker ikke hva den heter, men den er ordentlig god! Snuppa var med å velge selv :)

Back
Topp