mammabella
storesøster og lillebror :-)
hvilken beltestol har dere? fornøyd el ikke? hvorfor? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har Cybex Solution x2-fix og min åtteåring sitter supert i denne fremdeles. Stolen har gjort det meget godt i tester og gutten min har aldri klaget over noe som helst. Sikker og god stol!![]()
Har Cybex Solution x2-fix og min åtteåring sitter supert i denne fremdeles. Stolen har gjort det meget godt i tester og gutten min har aldri klaget over noe som helst. Sikker og god stol!![]()
ja vi er også ute etter en med isofix! takk for tips ska se på den..Vi har Britax Kid Fix og er veldig fornøyde. Den er veldig lang i ryggen, og vår lange 6-åring har masse å gå på.
En av grunnene til at vi valgte den var at vi ville ha isofix, for å slippe å feste setet når det ikke sitter noen i det. Da var det et ekstra pluss at setet hadde scoret bra, også når det brukes uten isofix, tilfelle han noen ganger sitter på med noen uten dette i bilen.
ja viktig at den kan brukes uten isofix å.. kjekt å vite ka ho foretrekk best daBritax kidfix og cybex solution x2 fix. Kjempefornøyd med begge, og begge kan brukes både med og uten isofix. Snuppa foretrekker cybexen![]()