Belte over ryggen?

SallySue

Forelsket i forumet
Jeg har i kveld innmari vondt i ryggen! Det er som om det er et belte av smerte over korsryggen som verker hele tiden.. Hatt dritvonde kynnere i går natt, noen vonde i perioder i dag og i kveld, men ingen regelmessighet.. Noen som vet?

Kan jo vær starten på rier? Noen kjenner de jo i ryggen. Andre i magen. Noen rundt hele. Noen i rompa og lårene. Osv.. Får vare følge med om det blir noe regelmessig og om de øker i intensitet :)

Kan jo vær starten på rier? Noen kjenner de jo i ryggen. Andre i magen. Noen rundt hele. Noen i rompa og lårene. Osv.. Får vare følge med om det blir noe regelmessig og om de øker i intensitet :)

Kan jo håpe :) men husker ikke disse ryggsmertene fra sist gang (nå er jo ikke hver gang lik da) men de er helt intenst vonde hele tiden. Den kommer ikke i tak. Får prøve å ta en dusj å se om det hjelper. Ingen kynnere eller antydning til rier på et par timer heller..

Kan jo håpe :) men husker ikke disse ryggsmertene fra sist gang (nå er jo ikke hver gang lik da) men de er helt intenst vonde hele tiden. Den kommer ikke i tak. Får prøve å ta en dusj å se om det hjelper. Ingen kynnere eller antydning til rier på et par timer heller..
Muligems bare sliten i ryggen?

Her har eg fått intens smerte nedover ryggen å kjempe vonde kynnere . Men dei går øve igjen men fy viste ikke at kynnere skulle være så vondt . Er 2 gangsfødende

Jeg har også bynt å få kjempe vondt i hele kroppen og spes ryggen:(. Tenker du å prøve sånn belte?

Back
Topp