BeLogic, erfaringer?

miraculix

Forelsket i forumet
Jeg prøver å finne ut hvilken bilstol vi skal kjøpe som stol nummer 2 til snuppa. Er det noen som har erfaring med denne stolen? Ser den har klart den svenske plus testen.

Dytter!
Lurer på det samme selv..

Er veldig nyskjerrig på den, men virker som det er veldig lite markedsføring av stolen i Norge.
Har inntrykk av at det er få butikker i Norge som selger Graco lenger..

Ja, det er lite å finne av å google den også. Men kan jo hende Graco får en oppsving med denne når den klarte testen.

ORIGINAL: miraculix

Ja, det er lite å finne av å google den også. Men kan jo hende Graco får en oppsving med denne når den klarte testen.

Vet at Graco ble kjøpt opp av en innvestor for et år siden, da tidligere Norsk distrubitør gikk konk.
Sikkert ikke kommet så godt i gang enda.
Googlet litt her inne, og ser det er fler som har kjøpt den og fler som har tenkt på den.
Så får håpe du får noen svar etterhvert på tråden din[:)]

dytter... vurderer samme stol selv, men regner med a det ikke er så mange ennå som har gjort seg en mening ennå siden den er så helt ny...

Er det ikke bare å prøve den da? Setet er så nytt at det er nok ikke kommet ut i alle butikker enda, det skulle komme i slutten av november men det er ikke sikkert at den har kommet alle steder enda.

Tidligere var det Stera som var importør av Akta Graco her i Norge men fra og med mars 2010 tok Newell Rubbermaid(det er firmaet som produserer Akta Graco og Teutonia) selv over distribusjonen i Norge.

I tillegg så virker det som om mange forhandlere er mer interessert i å satse på kombiseter enn rent fremovervendte seter. Det er nok vi som forbrukere som må etterspørre varen for å få bedre tilgang i butikkene.

Jeg skulle gjerne prøvd den, men i følge forhandlerlisten jeg fant er den nærmeste forhandleren 40 mil unna... Har vært innom de som selger bilseter her og ingen har de. Men fikk noen til å bestille den inn, slik at jeg kan prøve den [:D] Alt ordner seg for snille piker [;)]

Back
Topp