Bellybandit....

Chinchilla

Forumet er livet
Altså nå har jeg brukt dette beltet i ca. 4 uker og det har vært supert det....god støtte for ryggen om ikke annet- har nesten blitt avhengig.....men nå er det blitt for stort........får liksom det ikke stramt nok og da blir det bare vondt og klumpete å gå med......
Synes det er litt teit at borrelåsen er så smal- kunne godt ha vart LITT lenger synes jeg, i og med at det koster såpass mye.... det positive er jo at jeg helt tydelig går ned i vekt da.......[8D]

Det høres jo ut som du raser ned da!! Du får bare tenke på det positive, men enig at det ikke burde kunne bli for stort...vi er jo alle forskjellig bygd..
Jeg kommer ikke inn i mer enn ei bukse enda...[:(]

ORIGINAL: Mittførste

Det høres jo ut som du raser ned da!! Du får bare tenke på det positive, men enig at det ikke burde kunne bli for stort...vi er jo alle forskjellig bygd..
Jeg kommer ikke inn i mer enn ei bukse enda...[:(]

Raser og raser fru Blom! [8D] Dette tar tiiiiiiiiiiiiiiiid! Vet ikke hvor effektivt beltet er på vekten, men det hjelper ihvertfall på ryggen, samt at magen har definitivt trukket seg bra sammen etterhvert.
Mammatil4- det selges forskjellige steder på nett----mener jeg kjøpte det på www.kenguruloftet.no hvis jeg ikke husker helt feil. Koster rundt 600 pluss frakt. [;)]

Helt enig i at borrelåsen er altfor liten!!!
kan ikke bruke det lengre fordi det er blitt for stort!
brukte det da vi var på sykehuset, men så ble det for stort etter bare littegrann!
men merkte det på magen at den ble holdt inn mer enn hvis ikke jeg brukte det...

Back
Topp