Belly bendit/støttebelte?

Noen som har erfaring med slike? Sist gang brukte jeg høy trusesak som var litt tykkere øverst og ga magen litt støtte etter fødselen...men når jeg tenker meg om, så hadde det ikke vært dumt med en slik en isteden og mer støtte? Fant mange rimelige på ebay, og vurderer å bestille (litt stive priser i norske nettbutikker)...hva synes dere? :)
belly-bandit-stomach-wrap-original.jpeg

det skrives vel Belly bAndit :P

Jeg og brukte truse med hold in over magen sist gang. Vet ikke om det hjalp siden jeg ikke vet hvordan det hadde blitt uten. Men ikke noe overflødig hud tilbake hvertfall, selv om jeg hadde megamage. Også husker jeg at det var godt med støtten den ga den første tiden.
Har tenkt på bellyband denne gangen jeg óg, men synes de var litt dyre ja. Må sjekke ebay:-)

Jeg har også lest at det skal hjelpe livmoren å trekke seg sammen fortere pga.presset, så enda et stort pluss jo! Husker de vonde etterriene fra sist gang :/
Når har du tenkt å bestille? er så forskjellig info ang.dette overalt...noen sier det skal måles nå, før magen popper ut, andre sier i 8.mnd eller 1 uke etter fødselen. Skjønner ikke helt det siste, da det er anbefalt å bruke belte fra dagen etter fødselen...:)

Ja etterriene var nesten verst, var ikke forberedt på dem. Hadde dem i flere dager. Vet ikke ang. bestilling, har ikke tenkt så mye på innkjøp i det hele tatt enda :-P ikke tenkt på at man kanskje må ta mål nå. Har jo lagt meg ut en del allerede også. Synes å huske at jeg startet dagen etter fødsel ja, så blir sent å bestille etterpå.

Brukte slik med nest siste gutt, effektiv egentlig.. Men med mine splittede magemuskler gjorde det så vont å bruke den :-/

Nå har jeg bestilt..er på tilbud til 300 kr på glammom.no ;) str.gjettet jeg meg frem til, så vi får se om beltet kommer til å passe :D

Back
Topp