Vurderer å teste det ut, noen som har erfaring? 
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ville holdt meg langt unna det fra h&m ...Er det sånne som man finner i H&M, for eksempel de høye trusene som skal holde igjen magen?
Kjøpte på nett, her i trøbdelag er der altså ikke mye av barnebutikker, så det meste må handles på nett ;pHvor kjøpte du som hadde kjøpt? Jeg prøver å finne i Oslo/Akershus, men vil helst kjøpe i butikk... Lettere å bytte hvis str. blir feil og sånn =) Forskjellen på den og en holdin-undertøy er jo at denne kan du justere hele tiden etterhvert som man krymper. En hold-in truse/topp vil jo enten bli alt for stor med en gang, eller være sykt ubehagelig i starten pga den er så trang. Pluss at de som regel ikke puster noe særlig da de er syntetiske. Og man er allerede ganske varm og svett en stund etter fødsel!Har en holdin-truse men den blir nok brukt litt seinere når renselsen er over osv.
Må bare tilføye, synes ikke hold in singlettene fra trinny and susannah ikke puster!Kjøpte på nett, her i trøbdelag er der altså ikke mye av barnebutikker, så det meste må handles på nett ;p
Har ikke prøvd de jeg da, bare sånne vanlige fra lindex, utrolig klamt! Og hvis man i tillegg skal gå med bind som også kan bli klamt, så kan man faktisk få nesten "brannsår", husker jeg. Grøss! HeheMå bare tilføye, synes ikke hold in singlettene fra trinny and susannah ikke puster!meeen, er sikkert et dårlig alternativ rett etter fødsel, kommer til å bruke min når jeg har fåttt magen litt mindre ;p
Okey, kjøpte du en str mindre eller? Er 93-95 rundt livet nå, men mener å huske at magen ble relativt liten etter fødselen sist, så tror den som går opp til 95 cm blir for stor...Kjøpte på nett, her i trøbdelag er der altså ikke mye av barnebutikker, så det meste må handles på nett ;p
Enig! Magen var ikke så stor men dustete jaJa, kjøpte en str mindrehusker sist syntes jeg magen var så ekkel å ta på, å ekkelt å bevege seg, den disse liksom
så tror det er deilig med noe som støtter litt jeg