Belly Bandit?

Nappy

Flørter med forumet
Noen som har erfaring med slike? Og evt hvor man finner rimeligere typer eller alternativer?

Når jeg ser tilbake på bildene fra sist fødsel hadde det ikke gjort noe om magen hadde fått litt støttte (hehe),
og det at det hjelper livmoren å trekke seg sammen er jo et stort pluss! Husker de vonde etterriene fra sistgang som aldri tok slutt.

ff58539757b257363fd6d8b565d3491c-image.jpeg
 
Veit mange anbefaler å kjøpe brokkbelte på apoteket. Fungerer på samme måten, men er billigere :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ser ikke ut som om hun dama på bildet trenger magestøtte akkurat :p
 
Blir nok til å kjøpe belly bandit orginal selv, er bare usikker på å kjøpe før eller rett etter fødsel, for å få riktig størrelse:p
 
Blir nok til å kjøpe belly bandit orginal selv, er bare usikker på å kjøpe før eller rett etter fødsel, for å få riktig størrelse:p
Skal jo helst starte dagen etter, så kanskje greit å ha den i hus??

På hjemmesidene deres er det gode tips for å finne riktig str. Tror de sier at man bør ta utgpkt i livvidden i 8.mnd

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Da passer ddt greit nå tror jeg å få bestilt. Er bare synd at det faktisk koster 600 kr pluss frakt. Men alt for å ikke få den magen som jeg hadde sist. Tok såå lang tid å få tilbake formen på magen.
 
Dere som tenker å kjøpe belly bandit e.l. skjekka nettopp ut brokk-belte/støttebelte fra apoteket, det koster rett under 500 kr og det får du kjøpt på apoteket :) Den ser ikke like pen ut, men den skal jo uansett være under klærne :)
 
Dere som tenker å kjøpe belly bandit e.l. skjekka nettopp ut brokk-belte/støttebelte fra apoteket, det koster rett under 500 kr og det får du kjøpt på apoteket :) Den ser ikke like pen ut, men den skal jo uansett være under klærne :)
Har du link til apoteket sitt belte?
 
Så rart, siden de også anbefaler å bruke den fra dagen etter fødsel ???

Det står at man bør måle midjen ca en uke etter fødsel, for å få riktig størrelse. Man går mest ned rundt midjen/livet den første uka. Har vel best virkning om man bruker riktig størrelse?!?
 
Det står at man bør måle midjen ca en uke etter fødsel, for å få riktig størrelse. Man går mest ned rundt midjen/livet den første uka. Har vel best virkning om man bruker riktig størrelse?!?
Ikke vet jeg, har bare hørt at den har medt effekt første uka. Og de sier at den bør brukes fra dagen etter fødsel. Så rart at det blir sagt forskjellige ting, bare

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
 
Ikke vet jeg, har bare hørt at den har medt effekt første uka. Og de sier at den bør brukes fra dagen etter fødsel. Så rart at det blir sagt forskjellige ting, bare

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Enklest å sende mail for å spørre :). Om man skal betale 600kr, så vil man jo ha best utbytte av produktet :). Sender mail og sjekker ut jeg.
 
Tenker det samme, for retur fristen/angrefristen går ut ganske raskt. Sender de en mail jeg:)
 
Back
Topp