Har du prøvd det før, eller blitt anbefalt å bruke det?
Spurte jm om dette, og hun var mer på trening [emoji14]
Blitt anbefalt det denne gangen ja
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du prøvd det før, eller blitt anbefalt å bruke det?
Spurte jm om dette, og hun var mer på trening [emoji14]
Hvem ble du anbefalt det av, og hvorfor?Blitt anbefalt det denne gangen ja![]()
Hvem ble du anbefalt det av, og hvorfor?![]()
Andre som har gått gravid og hatt veldig store mager[emoji4] god støtte etter fødsel når tyngdepunktet i kroppen brått endrer seg[emoji38]

har ikke sånn kjæmpe svær mage, men magemusklene er skikkelig delt![]()
Er kort da, så har funnet ut at det er typisk for lave folk![]()
Ja, det er kanskje vanligere?! Baby har ikke så god plass å gjøre av seg i lengden muligens[emoji4] da jeg fikk de to første delte ikke magemusklene mine seg nevneverdig. Hadde nesten ikke mage. Denne gangen derimot[emoji33] det brenner i festene ved ribbena til de rette magemusklene. De får virkelig kjørt seg.
Derfor tenker jeg å bruke bellybandit frem til fysio lar meg få begynne med trening av magemusklene. Viktig å ikke starte treningen for tidlig[emoji4]
Det forklarer litt [emoji6]har ikke sånn kjæmpe svær mage, men magemusklene er skikkelig delt [emoji14]
Er kort da, så har funnet ut at det er typisk for lave folk![]()
Hmm.. Bruker stort sett L jeg, så da passer kanskje str.m til meg? Tenkte jeg måtte opp i L iallefall [emoji28]Sjekket størrelsen på min bellybandit nå når jeg la den i fødebagen. Den er i str M, og egentlig litt stor til meg som er 160 høy og bruker M/L i klær til vanlig![]()
Hmm.. Bruker stort sett L jeg, så da passer kanskje str.m til meg? Tenkte jeg måtte opp i L iallefall [emoji28]
Må vel måle meg skikkelig og se[emoji106][emoji4]Det er ganske mye borrelåslukking på den, jeg måtte ha den på det helt innerste, så det er litt å gå på![]()
Sjekket størrelsen på min bellybandit nå når jeg la den i fødebagen. Den er i str M, og egentlig litt stor til meg som er 160 høy og bruker M/L i klær til vanlig![]()
Då har eg og bestillt Belly bandit [emoji4] Tok str L, magen er 120 cm og med 22 dg igjen til ks så satser eg på at det er rett str. Er 165, og magen var like diger sist. Musklane gjekk ikkje i hop igjen (fødte sept-15) så krysser fingrane for at dette beltet skal gjere mirakler [emoji106]
Men det er vell målet rundt magen en skal sjå på, og ikkje kor høg en er? Eg er 165 og har bestillt L - er 120 rundt med 3 vk igjen til ks.. [emoji15]
Men det er vell målet rundt magen en skal sjå på, og ikkje kor høg en er? Eg er 165 og har bestillt L - er 120 rundt med 3 vk igjen til ks.. [emoji15]
Kjøp heller på eBay! Gjør akkurat samme nytten til halve prisenDu finner riktig størrelse ved å måle magens omkrets (over navelen), ca i siste graviditetsmåned. Trekk deretter fra ca 15 cm, og du har et mål som forteller deg hvilken størrelse du bør velge.