Belly bandit - erfaringer og størrelse?

Mammacile

Mammacile
Hei!

Jeg har tenkt å bestille en Belly Bandit (http://babyloftet.no/produkt/belly-bandit-tummy-tucker/belly-bandit-original) til tiden etter fødsel for å hjelpe livmoren/magen til å trekke seg sammen. Har fått anbefalt både av bestemor og mamma at det er lurt å hjelpe kroppen litt på vei :) Har noen her inne brukt dette tidligere? Jeg er litt usikker på hvilken str. jeg skal bestille, da det er vanskelig å se for seg hvor stor mage en har etter fødselen..Bruker S i klær til vanlig, men har hørt at magebeltene kan være litt store i str.

Har ingen erfaring å komme med - men følger denne :)

Jeg bruker en magebelte nå, som kan snus til å bli en slik støtte etter fødselen. Men lurte litt på å kjøpe en lettere sak, da den er litt "tung". Skal se om jeg orker å investere i en. Tenker i hvert fall at støttetruse kan være upraktisk i starten.

Jeg bruker en magebelte nå, som kan snus til å bli en slik støtte etter fødselen. Men lurte litt på å kjøpe en lettere sak, da den er litt "tung". Skal se om jeg orker å investere i en. Tenker i hvert fall at støttetruse kan være upraktisk i starten.

Tenker støttetruse kan bli ekkelt når det er fare for å blø endel de første dagene, og ikke minst høres det ubehagelig ut:confused: Synes det virker greit med noe som kun går på magen og som kan strammes med borrelås etterhvert som en blir smalere..:p

• Liker
Reactions: VeL
Har kjøpt i str xs, satser på at den går på når arvingen er ute :nailbiting:

Kan jeg spørre hvilken str. du bruker til vanlig? Og hvor mange cm du er rundt magen nå (i uke...)?:) Bestilte i S selv, men ser for meg at den fort kommer til å bli for stor.. håper bare den passer første uken i vertfall, så får jeg heller bestille en mindre etterhvert:p

Ser de anbefaler å måle magen en uke etter fødsel og bestille i målene de har oppgitt. Tror jeg hadde gjort det, dumt å bestille i feil størrelse :)
Ser spennende ut da, men tro om det er ubehagelig?

Ser de anbefaler å måle magen en uke etter fødsel og bestille i målene de har oppgitt. Tror jeg hadde gjort det, dumt å bestille i feil størrelse :)
Ser spennende ut da, men tro om det er ubehagelig?

Skjønner godt de anbefaler og måle etter fødsel, men jeg ønsker å bruke beltet fra dagen etter fødsel så da må jeg bestille tidlgiere;) Mange amerikanske anmeldelser sier det har hatt så god effekt etter et par uker, at beltet blir for stort etterhvert likevel. Jeg får se hvor lenge jeg får brukt det, og hvor lenge jeg gidder:p Sikkert ikke superbehagelig, men tror bekken og rygg har godt av litt støtte. Gir jo også bedre holdning :D Tenker et par timer til dagen er bedre enn ingenting...:rolleyes:

Kan jeg spørre hvilken str. du bruker til vanlig? Og hvor mange cm du er rundt magen nå (i uke...)?:) Bestilte i S selv, men ser for meg at den fort kommer til å bli for stor.. håper bare den passer første uken i vertfall, så får jeg heller bestille en mindre etterhvert:p
Bruker xs i klær til vanlig, hadde ikke all verdens til mage før den nå bare har blitt diger de siste to ukene. Er 34+6 i dag. Det skal jo være stramt, så jeg tror det skal gå fint :) har også tenkt å bruke det med en gang etter fødsel så følte det var bedre å gamble litt på størrelsen.. I verste fall får jeg kjøpe et til som er større til å bruke i starten..
Hadde på varsel på søk på finn.no, alle som kom ut ble solgt på null komma niks, så skal ikke være noe problem å kvitte seg med de i tilfelle bomkjøp :)

Back
Topp