Belly band

Needlepin

Februar 2014 sin Miss Ammetåke
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
♡ Maibarna ♡
Noen som har prøvd det før og/-eller skal prøve det denne gangen?
Jeg har ikke prøvd før, men hadde god effekt av body wrap 6mndr etter sist fødsel. Vurdere å prøve belly band denne gangen -noen erfaringer?

Belly bandit/belly band etter fødselen!

Belly bandit er designet for å hjelpe til å støtte magen og midjepartiet etter fødsel og hjelpe til å få tilbake figuren.

Bandit fungerer også som støtte under amming.

Kan brukes fra dagen etter fødsel. Og anbefalt bruk er 6-8 uker etter at barnet er født (kan brukes lenger ved behov).

Også etter keisersnitt hjelper belly Bandit kroppen med å komme seg og å gi en god støtte.

Det finnes også en type som noen bruker under graviditeten også, den er designet for å gi støtte.

Har aldri sett dette før, men det virker veldig lurt.

Kjenner at jeg muligens skulle hatt noe slik snart :)

Har såååå lyst å prøve, men lurer jo litt på om det er verdt pengene :p
Jeg regner jo ikke med at jeg vil se ut som om jeg ikke har gått gravid, men ser på det som et hjelpemiddel til å få figuren raskere tilbake -syns det er vanskeligere for hvert svangerskap..

Prøv å legg ut på generelt - sikkert nokon som har prøvd.

Det ser bra ut, men litt tykt i stoffet? Etter forrige fødsel (keisersnitt) brukte jeg truser med høy hold-in i midjen og magen. Tror jeg kjøpte de på ellos eller la redoute (nett). Beskyttet såret og holdt formene litt på plass hvertfall. Brukte det noen mnd. Men er åpen for å prøve andre varianter også. Tar gjerne tips, og følger tråden.

Det går barne noen dager etter fødsel før jeg føler meg som meg selv igjen. Dette er nr 3 , så så sant det ikke blir annerledes denne gangen så har jeg ikke behov for dette. etter fødsel blir man slapp i magen og litt svak. Man synker fortere sammen i sittende stilling osv. Men det kommer seg relativt fort

Det ser bra ut, men litt tykt i stoffet? Etter forrige fødsel (keisersnitt) brukte jeg truser med høy hold-in i midjen og magen. Tror jeg kjøpte de på ellos eller la redoute (nett). Beskyttet såret og holdt formene litt på plass hvertfall. Brukte det noen mnd. Men er åpen for å prøve andre varianter også. Tar gjerne tips, og følger tråden.

Er litt tykt og stivt i stoffet ja. Kan se for meg at det kan være litt ubehagelig ved et ks (selv om det står at det fint kan brukes da også)

Det går barne noen dager etter fødsel før jeg føler meg som meg selv igjen. Dette er nr 3 , så så sant det ikke blir annerledes denne gangen så har jeg ikke behov for dette. etter fødsel blir man slapp i magen og litt svak. Man synker fortere sammen i sittende stilling osv. Men det kommer seg relativt fort

Heldig du da! ;)
Hadde det slik etter eldste, men da fikk jeg kun mage. Med nr.2 la det seg en del mer over rumpa, lårene og på sidene :p
Dette er mitt fjerde svangerskap, men det tredje svangerskapet ila 2,5 år, så kroppen har liksom ikke rukket å gå skikkelig tilbake etter de to yngste ;p

Hadde hatt lyst til å bruke det, men sist var jeg så varm pga amming, hadde termin 1 mnd senere, men har ikke troa på at jeg orker noe tett på kroppen denne sommeren heller :p

Hadde hatt lyst til å bruke det, men sist var jeg så varm pga amming, hadde termin 1 mnd senere, men har ikke troa på at jeg orker noe tett på kroppen denne sommeren heller :p

Hmmm, du sier noe der ja...
Men er jo bare snakk om et par timer til dagen, så mulig jeg holder ut det :p

Jeg har hatt etter begge mine. Tror ikke jeg fikk smalere midje :-P
Men det var deilig med støtten den ga en sliten kropp :-)

Jeg har hatt etter begge mine. Tror ikke jeg fikk smalere midje :-P
Men det var deilig med støtten den ga en sliten kropp :-)

Kor lenge/mykje brukte du båndet?

Back
Topp